סגור
הממצטיינים של הצרכנים כתבה

"כדי להצליח, חייבים להעניק ללקוחות ערך מבדל וחוויה חדשנית"

"אנחנו רוצים לספק ללקוחות שלנו מוצרים איכותיים שיעבדו לאורך זמן ולהתמודד בצורה הטובה ביותר מול האתגרים החדשים והתחרות בשוק", אומרת טלי אליצור, סמנכ"לית השיווק של שטראוס מים ישראל (תמי4). לדבריה, על פיתוח סדרת ברי המים tami4edge שקדה החברה במשך שלוש שנים

לסדרת ברי המים tami4edge הוענק לאחרונה תואר "המלצת הצרכנים" של BRAVO לשנת 2023 בקטגוריית ברי מים ומטהרים.
מדובר בברי מים קטנים וחכמים, שהחברה שקדה על פיתוחם במשך שלוש שנים. ברי המים החדשים קטנים ב-20% מברי המים הקודמים שהשיקה החברה ולכן תופסים פחות מקום על השיש. "השיש במטבח הפך בשנים האחרונות לנדל"ן חשוב", מסבירה טלי אליצור, סמנכ"לית השיווק של שטראוס מים ישראל (תמי4). "במשק בית ישראלי ממוצע יש כיום הרבה יותר מוצרים על השיש משהיו בעבר. בנוסף, יש חשיבות רבה לעיצוב של ברי המים, לא רק לגודלם - לכן הקדשנו מחשבה רבה בעת פיתוח הסדרה לנושא העיצוב. בזכות העיצוב האייקוני החדשני, זכתה סדרת tami4edge במספר פרסי עיצוב, וביניהם פרס ה- GOOD DESIGN.
2 צפייה בגלריה
סדרת tami4edge
סדרת tami4edge
סדרת tami4edge
(יח"צ)
בברי המים tami4edge ניתן לשלוט מרחוק באמצעות אפליקציה בעלת ממשק ידידותי וחכם ולמזוג מים קרים באמצעות פדל מזיגה נוח ונגיש לילדים. "בבר המים הוטמעה טכנולוגיית IoT, המאפשרת לזהות תקלות ולתקן אותן מרחוק, לשלוח התראות ללקוחות על תחזוקה נדרשת וגם להפוך את כל החוויה לפרסונלית יותר למשל, ניתן לקבוע את הטמפרטורה הרצויה של המים עבור כל משתמש", מוסיפה טלי אליצור.
מה היו התובנות הצרכניות עליהן התבסס פיתוח הסדרה?
"הלקוחות שלנו רוצים פשטות ונוחות. ברי המים עוצבו כך שהם מאפשרים לכל אחד למזוג לעצמו את כוס המים האישית שלו, למלא סירים ובקבוקים בצורה נוחה ולא פחות חשוב: שיהיו נוחים לשימוש גם עבור הילדים, ואת זה עשינו באמצעות פדל מזיגה, התורם לעצמאות הילדים ומעודד שתיית מים.
90% מהלקוחות שלנו מעידים שעם תמי4 בבית כל המשפחה שותה יותר מים , כמה יותר? כמות הכוסות ששותים גדלה בכ-50% בממוצע למול כל פתרון אחר.
בנוסף, הישראליים אוהבים מוצרים טכנולוגיים חכמים, שילוב של טכנולוגיית IoT מאפשר, בין השאר, ללמוד את הרגלי הצריכה של המשתמשים. כך, למשל, בברי המים קיימת פונקציה של הרתחה חכמה הלומדת את הרגלי הצריכה של הלקוח ומרתיחה את המים באופן אוטומטי בשעה קבועה. אם הלקוח קם בימים מסוימים מאוחר יותר – המים יורתחו באותם הימים בשעות אחרות, מה שמאפשר גם חיסכון באנרגיה.
זמן הפיתוח הוא האתגר המרכזי
מהם האתגרים הגדולים שעומדים בפניכם בתחום החדשנות ופיתוח של מוצרים חדשים, ואיך אתם פועלים ליישום האתגרים האלו?
"כשמייצרים מוצרים טכנולוגיים חכמים שגם נוגעים במים, האתגר המרכזי הוא זמני הפיתוח. כל מוצר חשמלי, שכולל מספר רב של תתי-מערכות, בוודאי מוצר שמטפל במים, מחייב זמני פיתוח ארוכים יותר עם הרבה שלבים ובדיקות. אנחנו רוצים לספק מענה לצרכי הלקוחות ובו זמנית לעמוד בתקנים המחמירים ביותר. אנחנו רוצים לספק מוצרים איכותיים שיעבדו לאורך זמן, ולהתמודד בצורה הטובה ביותר מול הצרכים העתידיים של הלקוחות תוך שילוב חדשנות בכל פיתוח.
"כדי להתמודד עם האתגרים האלו אנחנו עובדים עם שותפים גלובליים מובילים בתחומם. בנוסף, מייצרים צוותים שעובדים בצורה מהירה ואג'ילית".
מה אתם עושים כמנהלים כדי להפוך את הארגון למוטה חדשנות?
"החשיבה על חדשנות טכנולוגית מתחילה במענה לצורך. כל תהליך עבודה על מוצר חדש מתחיל בהבנת הרצונות והצרכים של הלקוחות ועל ידי כך אנחנו מצליחים לייצר חדשנות. אנחנו מייצרים פתיחות ארגונית בבחינת טכנולוגיות חדשות והטמעתן. אנחנו מעודדים יזמות ומאפשרים לבצע ניסויים לטובת למידה והתנסויות. בעבר ארגונים חששו לנסות דברים חדשים ועסקו המון בתכנון מראש. היום ארגונים עברו ללמידה תוך כדי התנסות, והרבה חברות, אנחנו ביניהן, פשוט עושות, מנסות. למידה תוך כדי התנסות יכולה להיעשות בכל תחום - משיטות הפצה שונות, דרך פיתוח מוצר, ועד להטמעת מערכת בשירות".
2 צפייה בגלריה
טלי אליצור: סמנכ"לית שיווק של שטראוס מים ישראל (תמי4)
טלי אליצור: סמנכ"לית שיווק של שטראוס מים ישראל (תמי4)
טלי אליצור: סמנכ"לית שיווק של שטראוס מים ישראל (תמי4)
(יח"צ)
הצרכנים הישראלים פתוחים לחידושים
מניסיונך, האם הצרכן הישראלי חובב חידושים? מאמץ חידושים?
"לא סתם מכנים את ישראל אומת הסטארט-אפ. יש פה תרבות חדשנית וחלוצית, שבזכותה אנחנו מובילים בהרבה תחומים. הצרכנים הישראלים פתוחים לחדשנות ומאמצים אותה באהבה. רואים את זה בעולמות שונים, וגם אנחנו מרגישים את זה – הסדרה החדשה שלנו יצרה באזז מאוד גדול שבא לידי ביטוי בהתעניינות וגם במכירות. ישראלים אוהבים להרגיש שהם הכי מתקדמים ובאמת מתרגשים ממוצרים חדשים".
מניסיונך, עד כמה המלצת הצרכנים היא פקטור שמעודד צרכנים לנסות מוצרים ושירותים חדשים?
"זה פקטור חשוב מאוד. אין שום מהלך שיווקי ו/או קמפיין משמעותי יותר ממה שאומרים עליך לקוחות מרוצים. את המוצרים שלנו ניתן למצוא בשליש ממשקי הבית בישראל ולכן ההיכרות האישית עם המוצר, המלצות וביקורות מאחרים – הן דבר מאוד משמעותי. היום תהליכי קנייה רבים מתחילים בקריאת המלצות וביקורות".
לסיום, נשמח להכיר אותך גם מהפן האישי
"נשואה + 4 ובעלת תואר ראשון בהנדסת תוכנה .B.Sc. בעלת ניסיון רב שנים בתחום השיווק והדיגיטל, פיתוח עסקי ואסטרטגיה. לתפקיד הנוכחי מוניתי לפני כשנתיים וחצי, לאחר שניהלתי את מחלקת השיווק והדיגיטל. לפני שטראוס מים, ניהלתי מספר פעילויות שונות בשוק התקשורת. כיום, אני אחראית על מהלכי שיווק רבים בשטראוס מים, בהם השקת מטהר המים maze, השקת סדרת ברי המים tami4edgeו, והטרנספורמציה הדיגיטלית הכוללת הטמעת תהליכים ושירותים מתקדמים מבוססי DATA לחוויית לקוח מצוינת. מתחילה וסוגרת את היום עם כוס מים קרים ובין לבין אוהבת לשתות הרבה סודה מהתמי4".
ומה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי?
"לרוץ, לשחק טניס ולטייל עם המשפחה שלי בחיק הטבע בארץ ובעולם".