סגור

החגים מתקרבים? העניקו לעובדים את החופש לבחור את המתנה שהם רוצים!

נגמרו הימים שכל העובדים בחברה מקבלים את אותה מתנה משעממת, או נאלצים לבחור מתוך מבחר מצומצם של מתנות. העובדים של היום מקבלים ארנק דיגיטלי וגולשים אתו בקניון וירטואלי עם החופש לבחור את המתנות שהם רוצים מתוך אלפי מותגים.

יותר חברות משקיעות היום בדרכים מקוריות ומפתיעות לפרגן לעובדים שלהן כחלק מעליית המודעות לתרבות ארגונית. השקעה ברווחת העובדים מעוררת בהם תחושת שייכות, מגבירה את המוטיבציה שלהם, רותמת אותם להצלחה הארגונית ומהווה מנוע לצמיחה עסקית. כמובן שאחת הדרכים הפופולריות והאהובות להשקיע בתרבות הארגונית היא חלוקת מתנות לחגים, כשתחום זה התרחב לחלוקת מתנות לאירועים מגוונים כמו ימי הולדת של עובדים ועוד תאריכים משמחים במהלך השנה.
כשם שהקידמה הטכנולוגית הובילה שינויים בכל תחומי חיינו והפכה אותם לקלים ונוחים, כך מגיעה החדשנות בימים אלו גם לתחום המתנות לעובדים. היום השאלה העיקרית היא לא איזו מתנה להעניק לעובדים לחג אלא איזו חוויה להעניק להם, כשהחוויה שהכי משמעותית ומשמחת עבורם - היא החופש לבחור.
מהפכה של בחירה באמצעות הארנק הדיגיטלי לחג
איזו מתנה לחג מביאים לעובדים שכבר ראו וקיבלו הכל, שסף הריגוש שלהם עלה וקשה יותר לספק ולהפתיע אותם? מדובר בשאלה שכמעט כל מעסיק או מנהלת HR שואלים את עצמם בתקופה שלפני החגים. התשובה האולטימטיבית היא אחת: ארנק דיגיטלי. ארנק חכם נטען, וירטואלי לחלוטין, שאין צורך לשאתו או להגיע עמו פיזית לחנות. גדולתו של הקונספט שלא רק הארנק אלא גם החנות עצמה וירטואלית, כשהעובדים גולשים באמצעות המובייל או המחשב לתוך קניון אונליין שמציע כל מתנה שהם חולמים עליה.
2 צפייה בגלריה
 רפי שמיר, מנכ"ל ובעלים חברת Xtra
 רפי שמיר, מנכ"ל ובעלים חברת Xtra
רפי שמיר, מנכ"ל ובעלים חברת Xtra
(צילום פרטי)
"המתנה הגדולה ביותר היום לעובד היא חוויית חופש הבחירה" אומר רפי שמיר, מנכ"ל ובעלים חברת Xtra המציעה את הארנק הדיגיטלי "פשוט גולשים עם ארנק דיגיטלי הטעון בכסף לחג לתוך קניון המתנות והחוויות הגדול בישראל ויוצאים לשופינג ב-2,000 בתי עסק של כל המותגים המובילים."
בתוך הקניון עצום הממדים הזה עובדים יכולים לבחור את המתנה, או המתנות, שהכי מתאימים להם. מוצרי חשמל כמו דייסון, נינג'ה ומכונות נספרסו. מותגי אופנה של גולף, מנגו, לי קופר, הודיז ובילבונג, מסעדות שף ורשתות מזון, מוצרי ביוטי ולייף-סטייל, סרטי קולנוע ואירועי תרבות, נופשים וחופשות, חוויות אקסטרים, אטרקציות למשפחה ולילדים ומה לא. מדובר במבחר כמעט אין סופי של מתנות וחוויות כשהרכישה מתבצעת בקלות בקליק והמוצרים מגיעים במשלוח עד הבית.
עוד יתרון משמעותי לארנק הדיגיטלי, בנוסף למגוון המתנות העצום, זה שהוא אינו מוגבל בזמן. בעבר נהוג היה שעובדים קיבלו טרם החג קישור לאתר שהציע מבחר מצומצם של מוצרים ולרוב היה מוגבל בזמן, כבין שבוע לשבועיים. היום, בזכות הארנק הדיגיטלי לא חלה מגבלת זמן על בחירת המתנות וניתן להיכנס לקניון הוירטואלי לפני החג, חודש אחריו, וגם אחרי שנה, מתי שהכי נוח לעובד. "זה לא רק החופש מה לבחור, אלא החופש מתי לבחור את המתנה שהכי מתאימה לך" מציין שמיר.
כלים דיגיטליים מתקדמים לניהול המתנות בעסק
אין מעסיק או מנהלת כ"א ורווחה שלא מכירים את התיק שנופל עליהם לפני החגים. איזו מתנה לתת לעובדים שתבטא את ערכם בעיני החברה? שתהיה גם מתנה מקורית ושווה, כזו שייהנו ממנה לאורך זמן ולא ירגישו שהמעסיק רק יצא ידי חובה? כמובן שלמשוואה הזו נכנסים גם שיקולי תקציב ותמחור המתנות... בקיצור מדובר בכאב ראש לא קטן.
לטובת המעסיקים ומנהלות משאבי אנוש ורווחה בא הארנק הדיגיטלי של xtra לעשות חיים קלים ונוחים. זה מתחיל בשליטה בתקציב המתנות ובסכומים שמטעינים לכרטיס, כשדרך מערכת Xtra ניתן לבצע ניהול, מעקב ובקרה על התקציב בזמן אמת, כולל הפקת דו"חות על מה וכמה כל עובד הוציא כסף ומה היתרה בכרטיסו. הודות לענן דאטה מאובטח הכספים והנתונים נשמרים ומגובים, כך שגם אם חלילה אחד העובדים איבד את המובייל הארנק הדיגיטלי שלו נשמר יחד עם הסכום העדכני שברשותו.
2 צפייה בגלריה
כלים דיגיטליים מתקדמים לניהול המתנות בעסק
כלים דיגיטליים מתקדמים לניהול המתנות בעסק
כלים דיגיטליים מתקדמים לניהול המתנות בעסק
(shutterstock-Prostock-studio)
לקראת חג או אירוע הארנק הדיגיטלי נשלח ישירות למובייל או למייל של העובדים, וניתן לתזמן שהארנק ייטען באופן אוטומטי בתאריכים ספציפיים, כמו לדוגמה ימי הולדת של עובדים – באופן שכזה לא מפספסים אף אירוע משמח של עובד. אך מדוע לעצור רק באירועים משמחים? הארנק מאפשר לתגמל את העובדים גם בהתאם לביצועיהם בעבודה, או במילים אחרות הבונוסים שלהם הופכים בעצם לכסף וירטואלי לרכישת מתנות. פיצ'רים נוספים כוללים חלוקת מתנות לכל עובד בנפרד או לקבוצות עובדים המוגדרות על פי מחלקות, תת מחלקות או כל חלוקה לוגיסטית שהמנהל בוחר לעשות, וקיימת אפילו אפשרות להתאים את הארנק ברמה העיצובית לשפת המותג או החברה.
"הטכנולוגיה המתקדמת של Xtra גיפט קארד מספקת פתרון הוליסטי לכל מערך המתנות לעובדים" מסכם שמיר, "אנו מובילים שינוי תפיסתי של חוויית מתנות פרסונלית מותאמת לקוח שמייצרת מהפכה של שמחה לכל מעסיק ועובד בישראל."