סגור
סופרברנדס האדר דף כתבה

אלטמן בריאות משיקה חדשנויות בתחום ה-Wellness

אלטמן בריאות, הפועלת בעולם תוספי התזונה, מפתחת מוצרים חדשניים בעולם הביוטי וניהול המשקל. השנה יצאה החברה עם ליין מוצרים המבוסס על תובנות משתמשים מאפליקציית myBite לניהול אורח חיים בריא. לצד החדשנות, המשיכה החברה לקדם את זירת הקוגניציה, עם מוצר ייחודי בתחום הזיכרון ומינפה את זירת הגברים עם שלל מוצרים ייעודיים

אלטמן בריאות פועלת כ-70 שנה לקידום אורח חיים בריא בכל גיל ובכל שלב בחיים, דרך לקיחת אחריות אישית על תזונה נכונה, פעילות גופנית ושינה טובה. החברה מקדמת במקצועיות ובאחריות פיתוחים ייחודיים ופתרונות טכנולוגיים, שיסייעו להיטיב עם הגוף במצבי החיים השונים.
3 צפייה בגלריה
אלטמן בריאות משיקה חדשנויות בתחום ה-Wellness
אלטמן בריאות משיקה חדשנויות בתחום ה-Wellness
אלטמן בריאות משיקה חדשנויות בתחום ה-Wellness
(באדיבות אלטמן)
אז מי זו אלטמן?
ב-2005 התמזגו "טעם טבע", שהתמחתה בייצור מזון אורגני ותוספי תזונה, ו"אלטמן רוקחות" ששיווקה תוספי תזונה ורוקחות טבעית, שתיהן חברות חלוצות בתחום תוספי התזונה שפעלו בארץ משנות ה־60. כך הוקמה חברת אלטמן בריאות, שמחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר במכירות תוספי תזונה בישראל.
לאלטמן בריאות קשת מוצרים הכוללת ויטמינים, מינרלים, פרוביוטיקה, צמחי מרפא, פורמולות ייחודיות הומיאופתיה ומוצרי דרמו-קוסמטיקה. המוצרים משווקים ונמכרים בבתי מרקחת, בקופות חולים, בבתי טבע, ברשתות שיווק, בפארמים ובאתרי סחר.
את מעמדה בשוק הבריאות בכלל ובשוק תוספי התזונה בפרט, ביססה אלטמן בריאות בזכות פיתוח וייבוא מוצרים איכותיים, מתוך מחויבות לתקני האיכות המחמירים ביותר. כל מוצר נבדק בקפדנות לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר ודרישות רגולטוריות מחמירות. מחלקת המחקר והפיתוח של אלטמן בריאות מוצבת בחזית החידושים, הידע והמחקר העדכניים ביותר בתחום תוספי התזונה.
כחלק ממחויבותה של אלטמן בריאות ליצור קהילה בריאה בישראל, ייסדה החברה מכון מחקר וחדשנות, המסייע במימון מחקרים רפואיים, באיתור חברות סטארט-אפ בתחום הבריאות ואף במימון ותמיכה בהן.
ייחודה המובהק של אלטמן בריאות הוא בנגישות ללקוחות על ידי מתן שירות ייעוץ וליווי אנושי, מקצועי, חם וקשוב בידי צוות נשות מקצוע דיאטניות ונטורופתיות מנוסות, המספקות ייעוץ ומענה מקצועי לשאלות, חינם. מחלקת ההסברה המקצועית והמיומנת מקיימת קשר הדוק גם עם הקהילה הרפואית, במטרה להנגיש ידע המאפשר צריכת תוספי תזונה בתבונה.
הסביבה התחרותית
שוק תוספי התזונה הוא מהתחומים המתפתחים והצומחים בארץ ומגלגל כמיליארד שקל מדי שנה. תחת קטגוריית תוספי התזונה משווק מגוון רחב מאוד של מוצרים, החל מוויטמינים ומינרלים, עבור בפורמולות צמחי מרפא ופרוביוטיקה, תוספי תזונה לתקופת ההיריון וכלה בקוסמטיקה טיפולית ומוצרים בתחום הביוטי. קטגוריית תוספי התזונה רלוונטית למגוון רחב של קהלי מטרה, עם צרכים משתנים על פי גיל, מין ומצב רפואי. לצד אלטמן בריאות, פועלים בשוק שחקנים רבים, ישראליים ובינלאומיים, מותגים פרטיים של קופות החולים או של רשתות הפארם ואף מותגים סגמנטליים מתמחים.
קולגן סרמידים - פטנט שמעניק לחות
ייחודם של המוצרים של אלטמן הוא בחדשנות ובפטנטים המוטמעים בהם. בישראל ובעולם גובר העניין בתחום הנוטרי-קוסמטיקה. השיח הצרכני סביב אסתטיקה וטיפוח אישי מתרחב, ויותר נשים מחפשות פתרונות קוסמטיים גם במדף תוספי התזונה.
השנה השיקה אלטמן בריאות את קולגן סרמידים, מוצר חדש וייחודי המצטרף לסדרת הביוטי שלה.
קולגן סרמידים מכיל קולגן, חומצה היאלורונית, ויטמין C וסרמידים כרכיב פטנטי הנקרא ™CERAMOSIDES, המעניק לעור לחות מוגברת ואפקט רב־שכבתי. במחקר קליני נמצא כי לאחר נטילת רכיב הסרמידים הפטנטי במשך כחודשיים, חל שיפור מובהק בלחות ובאלסטיות של העור.
נעים מאוד - Proteina Shape
פיתוח ישראלי נוסף הוא של אבקת חלבון בתוספת סיבים תזונתיים, המותאמת עבור נשים מתאמנות. אחת המגמות הצומחות בשנים האחרונות בתחום הבריאות היא צריכת אבקת חלבון. יותר ויותר אנשים שספורט הוא חלק מהשגרה שלהם, מוסיפים חלבון לתפריט היומי על מנת לסייע בתהליך החיטוב ועיצוב הגוף. רוב מוצרי אבקות החלבון הקיימים בשוק הישראלי, מותאמים קודם כל לגברים.
אלטמן בריאות שמה לנגד עיניה את חשיבות המענה לקהל הנשים והשיקה את Proteina Shape, פיתוח ישראלי של אבקת חלבון בתוספת סיבים תזונתיים, המותאמת במיוחד עבור נשים מתאמנות. אבקת החלבון Proteina Shape, עשויה לסייע בניהול המשקל, חיטוב ועיצוב הגוף. כל מנה מכילה 20 גרם חלבון מלא והיא היחידה שמגיעה עם תוספת של 5 גרם סיבים תזונתיים פרה-ביוטיים. בנוסף היא מצטיינת במרקם קליל ובמתיקות מעודנת
אלטמן MEN - לוק חדש למוצרים
כיום, יותר מבעבר, גברים מגלים מודעות גבוהה לאורח חיים בריא ומשקיעים יותר ויותר באורח חיים בריא, בפעילות גופנית ובתזונה. על מנת להקל ולסייע לקהל הגברי למצוא את המוצרים המתאימים לו, השיקה אלטמן בריאות ליין אריזות בולטות ומובחנות למגוון המוצרים הקלאסיים המותאמים לגברים כגון רוטס HR, מולטי ויטמין לגבר, קומפלקס דקל ננסי ייחודי ועוד. הנוכחות הכהה והבולטות המובחנת מסייעת לניווט במדף ואיתור מהיר של תוספי התזונה הרצויים.
Memo-Rise - למה לשכוח?
אלטמן מייצרת גם מוצרים ייחודיים לבני הגיל השלישי עם חדשנות מוכחת קלינית בתחום הקוגניציה. בשנים האחרונות, עם העלייה בתוחלת החיים, עלה החיפוש אחר פתרונות ושירותים אשר יאפשרו לאוכלוסיית הגיל השלישי לקיים אורח חיים פעיל ועצמאי לאורך זמן. העלייה בתפישת החשיבות של ניהול אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת הובילה לתנופה משמעותית של קטגוריית ה-Brain foods.
ממו-רייז (Memo-Rise) של אלטמן בריאות הוא מוצר חדשני בתחום הקוגניציה, המכיל ™Memophenol, רכיב פטנטי ממיצוי של אוכמניות כחולות וענבים, שיעילותו הוכחה במחקרים רבים, ביניהם מחקר ארוך טווח בשיתוף אוניברסיטת הרווארד ומחקר קליני רחב בתחום הקוגניציה והזיכרון.
אפליקציית myBite - מהסמארטפון לשייקר
myBite היא אפליקציה ישראלית ייחודית וחינמית, המתאפיינת בממשק קל וידידותי למעקב תזונתי ולניהול אורח חיים בריא.
האפליקציה מבוססת טכנולוגיית AI (בינה מלאכותית), ולומדת מאלפי המשתמשים על הרגלי התזונה שלהם.
אחרי שיותר מ-300,000 ישראלים הורידו את האפליקציה, השיקה אלטמן את סדרת מוצרי myBite smoothies, שפותחו בהתאמה להרגלי התזונה של המשתמשים וניתנים לרכישה ישירות מהאפליקציה.
מדובר בסדרה של ארבע אבקות באריזה אישית להכנת שייקים בריאים וטעימים, המבוססים על פירות, ירקות וצמחים. המוצרים הינם טבעוניים ועשויים מרכיבים טבעיים.
בעתיד יפותחו תחת האפליקציה מוצרים ושירותים נוספים, שיסייעו למשתמשים לקדם אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת.
3 צפייה בגלריה
עינת יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן,
עינת יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן,
עינת יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן,
(יח"צ)
עינת יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן, מובילה את החברה מזה מספר שנים כאחת החברות המובילות בזירת הבריאות. אלטמן בריאות מקדמת אורח חיים בריא בכל מעגלי החיים ומתאפיינת בחדשנות מוצרית בתחומים דוגמת נשים, קוגניציה, חוסן גופני, בריאות כללית ובריאות מנטלית. בשנים האחרונות אלטמן פיתחה את זרוע החדשנות שלה ונכנסה לעולמות הטכנולוגיה והסטארט-אפים בתחום התזונה וניהול אורח חיים מאוזן. הצעד המרכזי היה הקמת אפליקציית myBite, לניהול התזונה.
אלטמן ממשיכה לשבור פרדיגמות, לקדם חשיבה חדשנית, להרחיב את השירות והייעוץ הפרסונלי ולחתור למצוינות. כמו כן, קידמה החברה מודל עבודה ייחודי, המשלב בין עבודה מרחוק לעבודה מהבית באופן שמתאים לדור המילניום.
3 צפייה בגלריה
שולי כרמל סמנכ״לית שיווק ודיגיטל
שולי כרמל סמנכ״לית שיווק ודיגיטל
שולי כרמל סמנכ״לית שיווק ודיגיטל
(יח"צ)
שולי כרמל, בעלת ניסיון עשיר בתחומי האסטרטגיה העסקית, השיווקית והתקשורתית, פיתוח עסקי ודיגיטלי.
כיהנה כסמנכ"לית פיתוח עסקי ודיגיטל בחברת ניאופרם, שם הובילה את אסטרטגיית הצמיחה והחדשנות לצד קידום הטרנספורמציה הדיגיטלית.
בעבר הובילה מספר תפקידי מפתח בתחום השיווק, האסטרטגיה והסחר בחברת יוניליוור ישראל והיתה אחראית להשקות ושותפה להצלחות של מותגים מובילים כמו רקסונה, דאב ותלמה.
בשנים האחרונות הקימה וניהלה כמנכ"לית משותפת סטארט-אפ טכנולוגי בתחום ההזדקנות בבית (HearUnet Technology) ובנוסף, ייעצה למספר ארגונים מובילים, בתחום המיתוג והאסטרטגיה. כיום משמשת גם כמרצה באוניברסיטת רייכמן.
דברים שאולי לא ידעת על אלטמן
  1. 63% מ-145 העובדים בחברה הן נשים.
  2. שירות הלקוחות של אלטמן מורכב כולו מנשות מקצוע: דיאטניות, נטורופתיות ונשות מקצוע מתחום הביולוגיה.
  3. אפליקציית myBite של אלטמן מאפשרת לנהל יומן אכילה ומעקב פעילות גופנית על מנת ללמוד להתנהל בצורה בריאה ונכונה ולסייע בתהליך ירידה או שמירה על משקל.
  4. אלטמן היא נותנת החסות של הג'ודוקא ענבר לניר, אלופת אירופה בג'ודו עד גיל 23.
  5. אלטמן אחראית לכמה מהסלוגנים הזכורים בישראל: "אל תשכח לקחת פרוטק, מותק", "מגה גלופלקס – כי לגוף אין חלקי חילוף" ו-״אלטמן - פעם ביום״.