סגור
CORPORATE.890/100

לקראת שבועות: טרה משיקה לראשונה מסקרפונה בפופ אפ מתוק במיוחד עם הקונדיטור מורן גיל

הקונדיטור מורן גיל חוגג שנתיים ל'קייקרי', במארז עוגות מיוחד לחג שימכר כשבוע ימים, בשיתוף פעולה עם המסקרפונה החדשה של מחלבת 'טרה'

לכבוד חג השבועות, חוברת מחלבת טרה לקונדיטור ואושיית הרשת מורן גיל וביחד הם משיקים מארז מתוק ומיוחד, שיכיל את המסקרפונה החדשה של טרה, ויימכר בקונדיטוריית ה-'קייקרי' למשך כשבוע. את מארז העוגות המתוק יהיה ניתן לרכוש החל מיום חמישי ה-30 במאי ועד ה-6 ביוני.
המארז יכיל ארבעה פסי עוגות שהוכנו בשילוב המסקרפונה של טרה, ביניהן:
טירמיסו בציפוי שוקולד חלב
טריפקאן קרמל
גבינה אפויה עם קרם וניל
גבינה פסיפלורה ולימון
1 צפייה בגלריה
טרה משיקה לראשונה מסקרפונה בפופ אפ מתוק במיוחד עם הקונדיטור מורן גיל
טרה משיקה לראשונה מסקרפונה בפופ אפ מתוק במיוחד עם הקונדיטור מורן גיל
טרה משיקה לראשונה מסקרפונה בפופ אפ מתוק במיוחד עם הקונדיטור מורן גיל
(צילום: מורן גיל)
מורן גיל, החל את דרכו בתקופת סגריי הקורונה ועלה כאושיית רשת באינסטגרם בעיקר בזכות טרנד העוגות המחולקות שהפכו אט אט לסימן ההיכר שלו. בעקבות ההצלחה פתח גיל את ה'קייקרי' באלנבי 31 בתל אביב ועתה הוא חוגג שנתיים לפתיחת הקונדיטוריה ביחד עם המסקרפונה של טרה.
מורן גיל: "בחג השבועות הקרוב טרה משיקה לראשונה מסקרפונה קרמית ועשירה שמתאימה בצורה מושלמת למטבח הישראלי המגוון. אז השנה, יצרנו לכם במיוחד לשולחן החג ארבע עוגות מקוריות וטעימות במיוחד שמשלבות בהן בצורה מגוונת ושונה את המסקרפונה של טרה. בכל עוגה הגבינה מקבלת תפקיד משמעותי אחר ומספקת לעוגה מרקם, טעם ונוכחות יוצאת דופן. אנחנו שמחים שאתם לוקחים איתנו חלק בחג השבועות השנה, בחגיגת הטעמים הישראלית שכולנו כל כך אוהבים".