סגור

IBI קוואליטי משיקה פעילות חדשה לאיחוד הלוואות והקטנת ההחזר החודשי

שוק האשראי הישראלי מתמודד עם אתגר גובר: הריבית שעלתה, אינפלציה, יוקר המחייה וחובות הולכים וגדלים עם החזר חודשי שמכביד על משקי הבית. אל מול אתגר זה, IBI קוואליטי מציעה פתרון: משכנתא ארוכת טווח בדרגה שנייה לאחר הבנק או ראשונה, המאפשרת לאחד את כל ההלוואות להלוואה אחת בהחזר חודשי נמוך יותר

על רקע עליית הריבית והנטל הכלכלי הגובר על משקי הבית, IBI קוואליטי, חברת האשראי של בית ההשקעות IBI, מציגה אלטרנטיבה שנועדה להקל על כלכלת המשק הישראלי.
IBI קוואליטי השיקה לאחרונה את קרן IBI QCL אשר פועלת בתחום המשכנתאות הארוכות ומאפשרת למשקי הבית לאחד את ההלוואות שלהם כמשכנתא מדרגה שנייה או ראשונה , ועל ידי כך לקבל הלוואה לכל מטרה שפורעת את ההלוואות הקיימות הקצרות ופורסת לתקופה ארוכה. פתרון זה מאפשר הקלה על התזרים החודשי.
למי זה מיועד?
הפעילות מיועדת בעיקר ללקוחות הנמצאים במצב של חובות מרובים והלוואות קצרות טווח בתנאים מכבידים. מדובר בעשרות אלפי ישראלים שסך ההתחייבויות שלהם מעיק על התנהלותם הכלכלית היומיומית. הלוואה ארוכת טווח מאפשרת לאחד את כל החובות להלוואה אחת, להקטין את ההחזר החודשי ולשפר את התזרים החודשי. בנוסף, הריבית האטרקטיבית המוצעת על ידי הקרן עשויה לחסוך ללקוחות כסף משמעותי בטווח הארוך.
"אנחנו מעודדים פנייה מוקדמת, לפני שמצבם הפיננסי של הלווים מידרדר ופוגע בחיווי האשראי שלהם", אומרת זהורית קריספין, מנהלת החיתום בחברת IBI. "בניגוד לפתרונות אשראי קצרי טווח הקיימים בשוק, שלרוב מוגבלים לתקופה של עד שנתיים, IBI QCL מציעה פריסה ארוכת טווח שמקלה משמעותית על ההתנהלות הכלכלית של הלווים."
1 צפייה בגלריה
זהורית קריספין, מנהלת החיתום בחברת IBI
זהורית קריספין, מנהלת החיתום בחברת IBI
זהורית קריספין, מנהלת החיתום בחברת IBI
(צילום: ישראל פינחסוב)
פתרון פשוט לאיחוד חובות
קרן IBI QCL פועלת באופן ייחודי: היא מאחדת את כל ההלוואות והחובות הקיימים של הלווה להלוואה אחת בדרגה שנייה, מתחת לשעבוד המשכנתא הראשית. הלוואה בדרגה שנייה פירושה שהיא משועבדת לנכס לאחר המשכנתא הראשית, מה שמפחית את הסיכון עבור הלווה. ההלוואה נפרסת לתקופה של עד 25 שנה, מה שמפחית משמעותית את ההחזר החודשי ומשפר את התזרים הכספי של המשפחה. יתרה מזאת, במקרים רבים הקרן אף מצליחה להפחית את הריבית הכוללת.
כניסתה של IBI קוואליטי לתחום המשכנתאות הארוכות מחזקת את מעמדה כמובילה בשוק האשראי החוץ-בנקאי. קריספין טוענת כי התחרות הגוברת דווקא צפויה להיטיב עם הלקוחות. "המסלול של IBI קוואליטי נתפס כפתרון המיטיב עם הלווה, כי הוא לא מסלק את המשכנתא הקיימת אשר נמצאת לרוב במערכת בנקאית בריבית נמוכה יותר ולא מסלק אותה ומעמיס את הריבית שגבוהה יותר מריבית בנקאית. "
IBI קוואליטי משנה את שוק המשכנתאות
תהליך קבלת האשראי מקרן IBI QCL פשוט ומהיר למדי. אחרי שמתקבלים כל הנתונים הרלוונטיים מהלקוח, כולל מידע על הנכס, כושר ההחזר ואחוזי המימון, ולאחר בחינה מקיפה של מוסר התשלומים וההתנהלות הפיננסית, מתקבלת החלטה על אישור ההלוואה. התהליך כולו, מרגע האישור ועד העברת הכספים, אורך בדרך כלל עד 14 ימים. חשוב לציין כי כל מקרה נבחן לגופו, והפתרונות מותאמים אישית לכל לקוח.
"היתרון הגדול הוא שהלקוח אינו נדרש לסלק את המשכנתא הקיימת שלו, מה שמקל מאוד על תהליך המחזור", מדגישה קריספין. "בעתיד, לאחר תקופה של התנהלות כלכלית נכונה והקטנת ההלוואה, ללווה תוכל להיות האפשרות למחזר את ההלוואה למשכנתא בנקאית רגילה במידה ויעמוד בתנאי האשראי בבנק. מעבר לכך, IBI קוואלטי מוחזקת על ידי בית השקעות IBI וחברת הביטוח מנורה מבטחים, דבר אשר מבטיח גב כלכלי איתן, אמינות ויציבות לטווח ארוך עבור ציבור הלווים ומחזק את הפתרון המוצע."
"השירות ניתן באמצעות חברת אי. בי אי קוואלטי קרדיט בע"מ ח.פ 515137693 בעלת רישיון למתן אשראי מורחב מספר רישיון 55254 מרשות שוק ההון ביטוח וחיסכון. קבלת ההלוואה כפופה לחתימה על הסכם ולעמידה בתנאי ההתקשרות עם החברה. אי עמידה בפרעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריביות פיגורים ונקיטת הליכי הוצאה לפועל"