סגור
CORPORATE.890/100

מערכות בינה מלאכותית ללא תלות בענן: ענקית השבבים סינאפטיקס משיקה פלטפורמה חדשה המאפשרת פיתוח עצמאי של מערכות בינה מלאכותית מבוססות קצה

הפלטפורמה, אשר הושקה בתערוכת Embedded World בגרמניה, מאפשרת הורדת תוכנה עצמאית לצד מעבדים מתקדמים הכוללים מאיצי חומרה להסקת קצה ועיבוד מולטימדיה באודיו, וידאו, ראייה, תמונה, דיבור וסאונד

ענקית השבבים הבינלאומית (Synaptics NASDAQ: SYNA), המתמחה בפתרונות פיתוח ממשק אנושי כולל טכנולוגיות מגע, תצוגה וביומטריה, השיקה רשמית את פלטפורמת Synaptics AstraTM עם מעבדי SL-Series.
פלטפורמת אסטרה נועדה להאיץ את הפיתוח של מערכות AI מבוססות-קצה. הפלטפורמה היא פלטפורמה מרובת מעבדים וכוללת את מעבדי סידרת SL החדשה, תוכנת קוד פתוח הזמינה להורדה עצמאית, קישוריות אלחוטית, מסגרת AI אדפטיבית. כל זה יחדיו נותן פלטפורמת פיתוח שלמה.
1 צפייה בגלריה
חגי עבודי: מנהל מרכז הפיתוח של ענקית השבבים האמריקאית סינאפטיקס
חגי עבודי: מנהל מרכז הפיתוח של ענקית השבבים האמריקאית סינאפטיקס
חגי עבודי: מנהל מרכז הפיתוח של ענקית השבבים האמריקאית סינאפטיקס
(יח"צ)
מערכות בינה מלאכותית מבוססות קצה הן חלק קריטי מהעתיד של בינה מלאכותית ומשלבות פרטיות גבוהה - מה שמאפשר לגופים ציבוריים ולחברות לאמץ מערכות בינה מלאכותית מבלי לחשוש שמידע אישי או קנייני יישלח לענן, שם ניתן לגשת אליו על ידי משתמשים לא ידועים. בנוסף, מאפשרות מערכות בינה מלאכותית מבוססות קצה זמני תגובה מהירים, ללא עיכוב הנגרם מעיבוד נתונים בענן והחזרתם למערכת הקצה.
המעבדים מסדרת SL כוללים מעבדי חומרה מתקדמים להסקת קצה ועיבוד מולטימדיה באודיו, וידאו, ראייה, תמונה, דיבור וקול. מעבדים אלו, הנתמכים על ידי ערכת הפיתוח החדשה Astra MachinaTM Foundation Series, מאפשרים פיתוח מהיר של מערכות בינה מלאכותית המזהות לא רק טקסט או קוד אלא גם צלילים ורעשים, תווי פנים ותמונות, וסוללות את הדרך להפיכת מכשירים מ'טפשים' לחכמים: דלתות שנפתחות על סמך זיהוי פנים, מקררים שמתריעים על מוצרים שפג תוקפם ומזמינים חדשים מהסופרמרקט ופיתוחים דומים.
Synaptics Astra, פלטפורמת הבינה המלאכותית של ה-IoT, מציעה שיטת עבודה חדשנית למפתחים. ערכת הפיתוח של Machina ומעבדי SL-Series נחשפו לראשונה בתערוכת הטכנולוגיה Embedded World 2024 בגרמניה והתקבלו בהתלהבות רבה. הערכה זמינה כעת להורדה עצמאית ומציעה תוכנת AI איטרטיבית (Unified Process) הניתנת להרחבה ולהתאמה עם קוד פתוח וקישוריות אלחוטית חלקה וחזקה. חבילת תמיכת החומרה המקיפה תואמת ללינוקס, אנדרואיד ומערכות הפעלה מובילות, מה שמבטיח חוויה עקבית בכל הפורטפוליו.