סגור
CORPORATE.890/100

טיולי השייט הפופולאריים בענף התיירות מתרחבים גם לציבור הדתי; חברת תיירות השייט 'קרוז תור' משיקה עונת טיולי שייט מאורגנים כשרים במגוון יעדים אטרקטיביים

חברת תיירות השייט 'קרוז תור' מדווחת על עלייה משמעותית של כ - 200% בביקוש לטיולי שייט כשרים בקרב הישראלים, וחושפת מוצר ייחודי לקיץ הקרוב: הופעות חזנים מובילים על סיפון האונייה לאורך השיט

בשנים האחרונות, טיולי שייט מאורגנים לחו"ל הפכו פופולריים יותר ויותר בקרב הישראלים ובפרט לציבור שומרי המסורת. הביקוש לטיולים אלה עלה וכתוצאה מכך חברות התיירות המובילות בתחום החלו לפתח מסלולים מיוחדים עבור קהל ספציפי זה.
במשך שנים, הציבור שומר הכשרות נמנע לצאת לטיולי שייט ארוכים, וזאת בשל האתגרים הרבים שטיול כזה הציב בפניו. עבורו, ההתארגנות שנדרשה להבאת אוכל כשר ואיכותי למשך מספר ימים פגעה בהנאה ועל כן ויתר על כך מראש.
לאחרונה, החלו חברות הטיולים לתכנן טיולי שייט מאורגנים בחו"ל עבור הקהילה הדתית, עם דגש מיוחד על הסעדה כשרה והתאמת תפריטים מיוחדים. טיולים אלו הפכו לטרנד שפתח צוהר חדש לחוויות נופש ייחודיות וקסומות עבור קהל זה.
בחברת קרוז תור המתמחה בהפלגות נופש המשלבות שייט באוניות קרוז ושייט בספינות נהר, החליטו לקדם את הטרנד החדש ולהוסיף לו במהלך הקיץ הקרוב גם הופעות של חזנים מובילים, ביניהם החזנים אודי אולמן וחיים שטרן.
בין היעדים הפופולריים לחוויית שייט כשר ניתן למצוא שייט בנהרות הדנובה והריין באירופה בספינות ברמה של 5 כוכבים עם עגינות בגרמניה, אוסטריה, הונגריה, סרביה ועוד, ספינות הנהר הכשרות מציעות חדרים מפוארים עם נוף, פעילויות תרבותיות ומטבח עשיר וכשר לחלוטין המבושל במקום.
1 צפייה בגלריה
סימן עובדיה, מנכ"ל חברת 'בשביל הזהב' ו'קוז תור'
סימן עובדיה, מנכ"ל חברת 'בשביל הזהב' ו'קוז תור'
סימן עובדיה, מנכ"ל חברת 'בשביל הזהב' ו'קרוז תור'
(צילום: ניר סלקמן)
סימן עובדיה, מנכ"ל חברת 'בשביל הזהב' ו'קרוז תור': "למרות המצב הביטחוני המורכב, אנו רואים עלייה מטאורית בביקוש לקרוזים בכלל וטיולי שייט כשרים בפרט מצד הישראלים. נראה שבתקופות מתוחות כאלה, המשפחות הדתיות ושומרות המסורת מחפשות דווקא חופשות בטוחות ומוגנות, עם אווירה מכבדת ומוכרת שתשמור על צביונן הייחודי. הקרוזים הכשרים מאפשרים למשפחות ליהנות מחופשה איכותית ומפנקת, עם מטבח כשר מהודר, פעילויות ראויות וסביבה חמה"".
עוד מוסיף עובדיה: "הישראלים מחפשים טיול שיציע את התמהיל של הנופש, אך גם ישלב ביקור במספר רב של מוקדים תיירותיים. להבדיל מכפר נופש, בו המטייל נהנה ממנעד רחב של שירותים ואטרקציות, בעודו נמצא באותו מקום גיאוגרפי, בטיול שייט, נהנים מהפינוקים על הספינה בין עגינות וסיורים ביעדים השונים."