סגור
הממצטיינים של הצרכנים כתבה

"נציגי השירות שלי מדברים ללקוחות כמו שהם מדברים לאמא שלהם"

אבי ברססט, מנכ"ל ומבעלי הולנדיה, בשיחת פודקאסט מרתקת על האופן שבו שירות הלקוחות הפך לגורם מבדל בתחום מערכות השינה. אבי נזכר בימיו כמוביל רהיטים בניו יורק, איך קיבל את הרעיון ל"שירות הכפפות הלבנות" אצלו בחברה, והוא נותן טיפים מניסיונו ליצירת מסע לקוח איכותי. לדבריו, יש יתרונות מובנים בחברה משפחתית במתן שירות וזו כנראה הסיבה, שלהולנדיה הוענק ב-2023 BRAVO על הצטיינות בשירות וחוויית לקוח.