סגור
CORPORATE.890/100

Samsung חשפה את ליין מכשירי האולימפיאדה מבוססי הבינה המלאכותית שיקבלו ספורטאי פריז 2024

קולקציות האולימפיאדה של סמסונג הפכו לאורך השנים לפריטי אספנות יקרים. הפעם, 17,000 המתחרים בפריז, יזכו בטלפון החכם Galaxy Z Flip6, שאיתו יתעדו את החוויה האולימפית שלהם ויתקשרו עם הסביבה בקליק, תוך שימוש ביישומי צילום וAI מתקדמים שמכיל המכשיר

כמדי אולימפיאדה מאז 1998 (26 שנה), סמסונג, שותפתו של הוועד האולימפי והפאראלימפי הבינלאומי, חשפה את קולקציית ה-Olympic Edition המצופה של החברה, של מכשירי הGalaxy Z Flip6 שהוכרזו רק לפני כשבוע, באירוע השקה עצום בתוך מוזיאון הלובר בפריז.
יוזכר כי קולקציית ה-Galaxy Z Flip6 Olympic Edition מעוררת כבר מזה מספר שבועות בעולם, סקרנות ושיחה רבה, שכן קולקציות אלה הפכו לאייקון של ממש, והמכשירים עצמם לפריטי אספנות, הנמכרים באתרי סחר כמו ebay באלפי, ולעיתים אף עשרות אלפי דולרים.
2 צפייה בגלריה
קולקציות האולימפיאדה 2024 של סמסונג
קולקציות האולימפיאדה 2024 של סמסונג
קולקציות מכשירי האולימפיאדה 2024 של סמסונג
(באדיבות: סמסונג)
והפעם, המכשירים שנבחרו ללוות את המשחקים, הם מכשירי הפליפ המתקפלים, האופנתיים והאולטרה-מתקדמים, שזה עתה הושקו רשמית. אלה זכו לעיצוב 'אולימפי' ייעודי עבור 17,000 המתחרים בפריז 2024, ואיתם יתעדו המתחרים את החוויה האולימפית האישית שלהם, תוך שימוש ביישומי צילום וAI מתקדמים שמכיל המכשיר, אשר יעניקו להם את אפשרויות הצילום המתקדמות ביותר בעולם. בנוסף, המכשירים עתידים להקל על המשתתפים בכל נושאי תקשורת מקומית, תרגום שפה, תשלומים מתקדמים, ועוד.
המכשירים בקולקציה האולימפית יישאו את העיצוב האופנתי והעתידני של מכשיר Galaxy Z Flip6 החדש, ויגיעו בצבע צהוב בולט לעין, עם עיטורי הטבעות האולימפיות. לכיסוי הטלפון, Samsung שיתפה פעולה עם חברת בגדי היוקרה לגברים Berluti, מעצבת התלבושת הרשמית של נבחרת צרפת לטקס הפתיחה של פריז 2024, לצורך יצירת כיסוי Flipsuit בלעדי שילווה כל מכשיר. כל כיסוי Flipsuit העשוי מעור מסוג Venezia, יגיע בגימור וינטג' ייחודי, הכולל שילוב של צבעים מלאי חיים בהשראת הטבעות האולימפיות, לטובת "חגיגת הרוח האולימפית וערכי המצוינות והאחדות", כך לדברי המעצבים.
2 צפייה בגלריה
המכשיר Galaxy Z Flip6, בעל עיצוב אופנתי ועתידני
המכשיר Galaxy Z Flip6, בעל עיצוב אופנתי ועתידני
המכשיר Galaxy Z Flip6, בעל עיצוב אופנתי ועתידני
(באדיבות: סמסונג)
"Samsung מתחה את גבולות הטכנולוגיה הניידת בתמיכתה במשחקים האולימפיים והפאראלימפיים ובספורטאים המשתתפים בהם, כבר כמעט שלושה עשורים", מסרה סטפני צ'וי, סמנכ"לית בכירה וראש מחלקת שיווק של חטיבת המובייל ב-Samsung Electronics. "זה כבוד גדול עבורנו לספק את ה-Galaxy החדשני והחדש ביותר שלנו לספורטאים מעוררי ההשראה של אולימפיאדת פריז 2024 – ולהעניק להם הזדמנות לחוות ראשונים וממקור ראשון, את ה-Galaxy Z Flip6 האולטרה-עוצמתי והחכם, אפילו טרם השקתו הרשמית בשוק. אנו נרגשים לראות כיצד תפתח הטכנולוגיה שלנו את חוויית הספורטאים במשחקים יותר מאי פעם – החל מיצירת חיבורים משמעותיים, ועד שיתוף וצילום זיכרונות לכל החיים, בזמן שהותם בפריז ולאחריה".
בחברה הסבירו כי: "ההחלטה של Samsung לספק את המכשירים הכי חדשניים ותועלתניים לספורטאי פריז 2024 עוד בטרם מועד ההשקה הרשמי, נעוצה בתפקיד המכריע שיש לטכנולוגיית Galaxy AI בהאצת התקשורת, הפרודוקטיביות והיצירתיות של המשתמשים במכשיר.