סגור

המיזם המבטיח עבור העסקים הקטנים והבינוניים בישראל 2021- אפליקציית RUBY

"סוף סוף הבשורה עבור העסקים הקטנים והבינוניים שיכולים לתת פייט לרשתות הגדולות, שהיו ועדיין, המרוויחות הגדולות במשבר הקורונה" אומר ג'בר חביש היזם העומד מאחורי פיתוח האפליקצייה

עם צפי של חצי מיליון הורדות של משתמשים חדשים בשנה הקרובה וצירוף אלפי עסקים קטנים ובינוניים, אפליקציית RUBY צפויה לתת פייט לכל הרשתות הגדולות שהרוויחו בקורונה- בעיקר ממכירות אונליין. "במקום שרק הרשתות הגדולות ימשיכו להרוויח מהמשבר שנוצר, החלטנו באמצעות האפליקציה החדשה של RUBY להחזיר את הכוח לידיים של העסקים הקטנים ולאפשר להם לקבל במה שיתופית ושיווקית למוצרים ולמבצעים ולפרסומים שלהם, ולעודד את הציבור הישראלי לתמוך בכלכלה המקומית ולצרוך הכל ליד הבית" מספר ג'בר חביש.
מי עומד מאחורי היוזמה לפתח את האפליקציה לבעלי עסקים ומה המניע?
מאחורי היוזמה עומד ג'בר חביש, יזם, איש מערכות מידע יוצא חיל אויר (קצין מצטיין), מנטור בינלאומי לליווי עסקי פורץ דרך ובעל עסק עצמאי, שחווה בעצמו את אתגרי השיווק והפרסום עבור העסק הקטן (במיוחד בתקופת הקורונה). מתוך רצון והבנה לתת מענה לצרכי השוק, פיתח עם חברה ישראלית ובתמיכה של משקיעים ישראלים ואמריקאים (כיום מושקעים במיזם 5 משקיעים נחשבים מארה"ב). "היה מאוד קל לגייס משקיעים מכיוון שכמעט אין אדם ששמע על הרעיון ועל המיזם ולא מכיר ומזדהה עם כאב העסקים הקטנים ורצה להשקיע ולהיות חלק ממנו. גם היום משקיעים רבים ששמעו על המיזם והאפליקציה ממתינים לסבב ההשקעות הבא".
מדובר בפתרון טכנולוגי ידידותי וקל לשימוש הנותן מענה לכל הצרכים והאתגרים של העסקים הקטנים והבינוניים בעולמות של שיווק ופרסום, בניית מועדון ומאגר לקוחות לעסק, פרסום ללא הגבלה וללא עלויות מימון מיוחדות כנהוג ברשתות החברתיות ומכירה אונליין ללא צורך באתר סחר אינטרנטי ותשלום עמלות על מכירות.
1 צפייה בגלריה
ג'בר חביש
ג'בר חביש
ג'בר חביש
(צילום קובי וקנין)
מה גרם לכם לפתח את האפליקציה?
"רוב בעלי העסקים הבינו שהם חייבים להגדיל את הפעילות המקוונת שלהם על ידי מעבר לאון ליין עם מדף דיגיטלי (אי קומרס), אתר מכירתי, שיווק ברשתות החברתיות – מהלכים שנאמדו בהוצאה קבועה של אלפי שקלים בחודש וזה מבלי שהיו לאותם עסקים שום צפי למכירות או גידול בהכנסות בזמן הקורונה", כמו כן עסקים היו סגורים ואם בעל העסק היה מעוניין לשמור על קשר עם הלקוחות שלו, למרבית העסקים הקטנים והמקומיים לא הייתה רשימה או מאגר לקוחות מעודכן לשלוח להם פרסומים ועדכונים על מוצרים, מדווח ג'בר.
"זו בדיוק הסיבה שהחלטנו להקים את אפליקציית RUBY, אפליקציה לעסקים קטנים בינוניים, המהווים מעל-80% מהעסקים במדינת ישראל, שנלחמת בראש ובראשונה ביוקר המחייה ומאפשרת לכל בעל עסק קטן, בינוני או גדול, לנהל את כל מערך השיווק שלו בקליק אחד ובתשלום סימלי של 140 ₪ לחודש בלבד".
מה מיוחד באפליקציה הזו?
"אפליקציית RUBY מאפשרת לבעל העסק לבנות ולנהל מאגר לקוחות עדכני תוך כדי שימור הקשר עם הלקוחות, היא מאפשרת קשר ישיר עם הלקוח, מעקב אחרי אהדת הלקוחות לפרסומים של העסק (מה עובד ומה לא, מה הלקוחות אוהבים, כמה חשיפה לפרסום ועוד), ב RUBY מבטיחים 100% חשיפה לכל הפרסומים של העסק אצל כל הלקוחות העוקבים (שונה ממה שקורה ברשתות החברתיות היום- חשיפה מוגבלת) ומאפשרים בדרך קלה לכל הלקוחות ובעלי העסקים לשתף את כל הפרסומים עם כל האנשים והמכרים שלהם שחושבים שהמוצר או העסק יכולים לעניין אותם ובכך להגדיל את מאגר הלקוחות של העסק בלי מאמץ של שיווק ופרסום והוצאות כספיות שהן נטל על בעל העסק.
כל אחד וכל בעל עסק יכול לעשות זאת - באפליקציית RUBY ניתן להעלות ולשתף את המוצרים והמבצעים של העסק בדף העסק, יש אפשרות למכור און ליין דרך האפליקציה ללא עמלות מיוחדות, התשלום עובר ישירות מהלקוח לעסק ע"י לינק הסליקה שבעל העסק משתף באפליקציה, וכל זאת דרך הסמארטפון, ללא כל ידע טכנולוגי מוקדם ומיוחד.
באמצעות האפליקציה בעל העסק יכול לפרסם ישירות ללקוחות שלו כמות מבצעים בלתי מוגבלת, לקבל מהם פידבק מיידי והוא יכול להוביל מהלך של Cash back - כסף שחוזר ללקוחות לשימוש בקנייה הבאה.
ג'בר חביש מוסיף "יתרון יחסי שלנו בהיותי מנטור עסקי בינלאומי שמלווה עסקים רבים בארץ ובעולם היה חשוב לי לתת גם מענה וכלים לבעלי העסקים לצמיחת העסק שלהם ובכך כל בעלי העסקים המצטרפים למיזם RUBY באופן אוטומטי מצורפים ל "מועדון הצמיחה העסקית" שלנו ויוכלו לעבור אצלנו הדרכות מקצועיות והשתתפות בכנסים שיכולים לעזור לבעלי העסקים להגדיל ולהזניק את העסק שלהם".
האם הצלחת לרקום שיתופי פעולה מיוחדים בארץ שמאמינים במיזם?
בהחלט כן, עונה ג'בר. מהמחקר שקיימנו הבנו שהעסקים הקטנים והבינוניים (מה שנקרא עסקים וחנויות רחוב) מהווים עורק ראשי לחיי החברה והצמיחה העסקית בערים וביישובים השונים, ולעיריות יש רצון רב לתמוך בצמיחת עסקים אלו, ואנו רואים בכל ערוצי התקשורת שהעסקים הקטנים הופכים להיות ליבת השיח להתאוששות המשק לאחר הקורונה, לכן גייסנו למיזם סמנכ"ל פיתוח עסקי שמנהל את המשא ומתן מול העיריות והארגונים הרלוונטיים לצמיחת העסקים הקטנים, כבר חתמנו הסכם שיתוף פעולה עם עיריית חדרה שבחרה במיזם רובי כפלטפורמה לעידוד צמיחת העסקים הקטנים והיא תהיה עיר הפיילוט שלנו לשת"פ עם שאר העיריות בארץ, וכמו כן במשא ומתן עם ערים נוספות והתאגדויות שונות של ארגוני עסקים רבים בארץ לקראת חתימת הסכמים ושילוב RUBY בעשייה שלהם.
האם פנינו לחו"ל או שהמיזם מקומי ישראלי?
אנו כרגע בשלב הוכחת היכולת של המוצר בישראל עם גיוס כמה אלפי עסקים ומאות אלפי משתמשים שיורידו את האפליקציה ויתחילו שימוש בה ואז בהחלט פנינו לחו"ל ולפריצה בינלאומית, כמו שהזכרתי קודם, המשקיעים שלנו הם אמריקאים וישנן חברות שיווק ופרסום בארצות הברית שכבר מתעניינות במוצר שלנו, וגם כן באמירויות ובקנדה
מה יוצא ללקוחות עצמם שמתחברים לאפליקציה?
"גם פה השקענו מחשבה רבה, לקוחות אוהבים מבצעים וחשיפה למוצרים מעניינים וגם לצבור כסף חוזר לקניות הבאות, במיוחד אם זה בקלות. פיתחנו את אפליקציית RUBY כך שתאפשר לציבור המשתמשים להנות ממאות מבצעים והטבות, לקבל מידע זמין על העסקים שהם מחפשים ואוהבים לפי תחומי העניין שלהם (טיולים ותיירות, יופי וטיפוח, אוכל ומסעדות, ביגוד ואופנה, רפואה, אומנות ועוד), לצרוך את המוצרים שהם מחפשים מתוך מדף דיגיטלי נוח וידידותי, לחסוך כסף, לפרגן לכלכלה מקומית ולעסקים ליד הבית - הכל בקלות בקליק אחד.
ללא ספק מדובר בבשורה של ממש עבור העסקים הקטנים והבינוניים, בתקווה שנוכל להביא למהפכה של ממש בעולם השיווק והפרסום עבור עסקים אלה, לצד שינוי חברתי-עסקי הקורא לשוויון בין העסקים הקטנים והרשתות הגדולות, רק כך נוכל יחד להילחם ביוקר המחיה, להוריד את עלות סל הקניה עבור הלקוח ולתמוך בעסקים של ישראל שזקוקים נואשות לתמיכת הקהל.