סגור
CORPORATE.890/100

יובל שרף, אושרי כהן ועופר חיון ישתפו פעולה עם טקילת הפרימיום Casamigos בישראל

מותג טקילת הפרימיום Casamigos, שייסדו ג'ורג' קלוני ורנדי גרבר, משיק מהלך תדמיתי גלובלי בכותרת "House of Friends". במסגרת המהלך, יובל שרף, אושרי כהן ועופר חיון יובילו את הגרסה המקומית של הפרויקט

השלושה ישתפו פעולה בסדרת סרטונים אמנותיים שתפורסם בכל העולם תחת הכותרת "House of Friends", בהם ייכנסו לתפקיד של חבורה המרבה להיפגש וליהנות מהרגעים היפים של החיים.
הרעיון מאחורי הקונספט לקמפיין נעוץ במקורות המותג, שכדברי מייסדיו, נוצר כדי לחבר בין חברים, הנהנים לשתות אותה במפגשים, גדולים כקטנים, וליהנות ביחד מרגעים יפים ומזוקקים של החיים.
מותג הטקילה Casamigos נוסד בשנת 2013, ומאז הפך לאחד המובילים את התחום, ובפרט בסגמנט הפרימיום, וזאת הודות לאיכותו הגבוהה, הבאה לידי ביטוי בחומרי הגלם המובחרים (100% אגבה כחולה שגדלה באדמתם העשירה של רמות החאליסקו המקסיקניות), ותהליך הייצור המוקפד, הכולל בישול איטי ארוך ומוקפד בתנורי האבן מסורתיים.
1 צפייה בגלריה
יובל שרף, אושרי כהן ועופר חיון ישתפו פעולה עם טקילת הפרימיום Casamigos בישראל
יובל שרף, אושרי כהן ועופר חיון ישתפו פעולה עם טקילת הפרימיום Casamigos בישראל
יובל שרף, אושרי כהן ועופר חיון ישתפו פעולה עם טקילת הפרימיום Casamigos בישראל
(צילום: אמיר יעקבי)
בהתאמה, לאורך השנים זכה המותג באינספור פרסים בינלאומיים בתחרויות הגדולות בעולם, ואף הפך לחביב הסלבריטאים הכי גדולים, עם נוכחות עזה ואזכורים רבים בעמודי הרשתות החברתיות שלהם. המותג מייצר שלושה סוגי טקילה - בלאנקו, רפוסאדו ואנייחו, ונחשב לאחד הנמכרים ביותר בעולם.
יוגב אקרמן, מנהל השיווק בחטיבת האלכוהול של CBC ישראל:
"מותג Casamigos מייצג את החיבור העמוק והאותנטי בין חברים, את הרצון לשתף רגעים ייחודיים בהומור ובכנות. זה בדיוק מה שגילינו כשראינו את יובל, אושרי ועופר, חבורה מדהימה שבכל מפגש ביניהם, מרגישים מיד את החיבור הנפלא הזה".