המלחמה הובילה לקיצוצים נרחבים בעולם ההייטק אך מי שנשאר מרוויח
המלחמה הובילה לקיצוצים נרחבים בעולם ההייטק אך מי שנשאר מרוויח
הייטקזון מרחיבה את שירותיה גם לבנות ובני הזוג של עובדי ההייטק
מועדון הצרכנות הייטקזון יוצא במהלך חדש המאפשר לבני ובנות הזוג של חברי המועדון להצטרף למועדון ולהזמין את כרטיס האשראי של ההייטקיסטים גם אם הם לא עובדי הייטק. המשמעות? מתחילים להנות פי שניים, מהחזרים כספיים מוגדלים בתכנית ההטבות PRO לרכישות באתר, חסכון של עד 20% על כל הוצאות הבית השוטפות ומהטבות באטרקציות השונות.
בדו"ח מצב ההייטק לשנת 2024 שפורסם על ידי רשות החדשנות, נקבע כי נקודת הזמן הנוכחית מעמידה את תעשיית ההייטק הישראלית בפני סיטואציה ייחודית ושונה מהמצב בשנים האחרונות: לאחר כמה שנים של עלייה משמעותית בגיוסי עובדים, במהלך 2022 האט קצב גיוס העובדים. לכן, בהדרגה השוק הפך מ״שוק של עובדים״, בו התחרות על כל מועמד או מועמדת היא גדולה, ל״שוק של מעסיקים״. כלומר, נראה שהכוח עבר לידיהם של המעסיקים, משום שהיצע המשרות הצטמצם ומספר מחפשי העבודה גדל.
במסגרת הדו"ח שפרסמה רשות החדשנות, ערכה הרשות סקר בו התבקשו בכירים בחברות הייטק לתאר במילותיהם את השינויים המרכזיים שחלו בתהליכי גיוס עובדים בענף מאז ה-7.10, השינוי הנפוץ ביותר שציינו החברות היה שהיצע המועמדים והמועמדות גדל. כלומר, אותה מגמה שהתחילה בזמן מגפת הקורונה של האטה בגיוס עובדים, ממשיכה גם בזמן המלחמה.
במועדון הצרכנות הייטקזון, מועדון הצרכנות של עובדות עובדי ההייטק, המשמש כ- 400 אלף עובדות ועובדי הייטק, הבינו כי דווקא בזמנים מורכבים אלו, בהם השוק הופך להיות "שוק של מעסיקים" הם צריכים לחזק את עובדי ההייטק, להגדיל את ההטבות ולתת ערך מוסף.
במסגרת זאת, הייטקזון השיקו מהלך חדש המאפשר לבנות ובני הזוג של חברי המועדון להצטרף כחברים עצמאיים במועדון, ולהזמין את כרטיס האשראי הייטקזון עם אפשרות לממש את ההטבות באמצעות שם משתמש וסיסמה אישיים, גם אם הם לא עובדי הייטק.
המהלך החדש מאפשר לשותפי החיים של עובדי ההייטק ליהנות מהטבות זהות לאלו של חברי המועדון הראשיים, ולממש אותן בקלות ובנוחות, כל אחד על פי צרכיו האישיים.
כחלק מההטבות מהן יוכלו בנות ובני הזוג להנות באופן עצמאי, הם ייהנו ממתנת הצטרפות מפנקת של 400 שח שובר למיטב מסעדות השף בארץ (לבילוי זוגי כמובן...) וכרטיס אשראי על שמם ללא עלות דמי כרטיס, יזכו להחזר כספי משותף גבוה יותר לקניות באתר הייטקזון בתוכנית ההטבות PRO ומזכאות כפולה לרכישת שוברים כספיים עד 20% הנחה שיחסכו בקניות בכ-650 בתי עסק: רשתות מזון, פארמה, שופינג, מסעדות, תיירות ועוד. בנוסף יהנו מזכאות כפולה למימוש בחנות ההטבות PRO SHOP שמציעה הטבות מפנקות ובילויים זוגיים ומשפחתיים שווים במחירים מסובסדים.
מעבר לצורך לחזק את עובדי ההייטק, הרי שלנוכח העובדה כי בשנים האחרונות אחת מן הדרכים היעילות ביותר לחסוך כסף היא באמצעות שימוש תדיר במועדוני הצרכנות, שמוכיחים כי כוח קנייה יכול לחסוך כסף בסל החודשי וההוצאות השוטפות, הרי שהמהלך עוזר להילחם ביוקר המחיה ובעומס הכלכלי המוטל על כל המשפחות בישראל במיוחד בימי המלחמה.
ספי פלס, משנה למנכ"ל מועדון הצרכנות הייטקזון: "הייטקזון הוא מועדון בוטיקי וסגור לקהילת ההייטק. לא ניתן להצטרף אליו אם לא עובדים בחברת הייטק שנמצאת איתנו בהסדר. אבל, לאור המצב אנו מרגישים אחריות לא רק לקהל לקוחותינו הישיר, אלא גם לבני/ות הזוג שנושאים איתם בנטל.
כדי לאפשר גם להם להנות מכח הקנייה של המועדון פתחנו את האפשרות עבורם להצטרף למועדון ולכרטיס האשראי. ההצטרפות היא באמצעות תהליך נגיש וקצר, וכך בנות ובני הזוג של חברי המועדון יוכלו להנות גם הם באופן ישיר מכל ההטבות הקיימות במועדון. זהו עוד צעד במסגרת האסטרטגיה שלנו להמשיך לחזק את הערך ללקוחות שלנו.