מהפכת הליסינג התפעולי יצאה לדרך: המסלול המתאים לעסק שלכם
מהפכת הליסינג התפעולי יצאה לדרך: המסלול המתאים לעסק שלכם
מסלול הליסינג התפעולי הוא כלי פיננסי המקנה וודאות כלכלית, בכל הקשור לתזרים המזומנים החודשי. תוך קבלת שירות מלא, ללא דאגות מיותרות. בכתבה הבאה תגלו איך לבחור את מסלול הליסינג התפעולי המתאים עבור העסק שלכם
למה לבחור במסלול ליסינג תפעולי?
בעולם העסקי התובעני והתחרותי, בעלי עסקים נתקלים באתגרים מרובים בהקשר של השקעה בציוד ובמשאבים הדרושים לתפעול העסק. מבחינת העסקים, השקעה רבה בכלי הרכב בארגון, עשויה להוות נטל כלכלי ולעכב את הפיתוח העסקי של כל עסק שכן רכישת רכב באה על חשבון האובליגו של העסק. "מכונית היא לא חלק מהליבה העסקית - היא נותנת שירות לליבה העסקית", מסביר לנו יהודה נחמני, משנה למנכ"ל קבוצת 'אופרייט' אשר התחילה את דרכה בשנת 1969.
למה ליסינג תפעולי טוב לעסק?
המערכת הבנקאית גובה ריביות גבוהות מאד על האשראי, זאת לצד העובדה שמסלול הליסינג הוא למעשה סכום קבוע וידוע לשנים קדימה ומהווה כלי עזר ליצירת ודאות ולתכנון ההוצאות העתידיות ללא פגיעה בתזרים המזומנים של העסק.
סיבה נוספת עבור עסקים לפנות לליסינג התפעולי היא הוודאות העסקית ללא תלות בירידת הערך, הוצאות אחזקה, תחלופת עובדים וצרכים משתנים בין העובדים לסוג הרכב המתאים.
במקום להשקיע סכומי הון גדולים ברכישת רכבים, עסקים יכולים לבחור בפתרון של שכירות לטווח ארוך באמצעות בחירה במסלול ליסינג תפעולי מלא.
איך בוחרים את מסלול הליסינג התפעולי הנכון לעסק?
"מעבר ליתרונות הפיננסיים והחשבונאיים שיש בעסקאות מהסוג הזה חשוב מאד לקחת בחשבון גם פרמטרים המשפיעים על יעילות התפקוד של כלל הזרועות בכל עסק", מוסיף נחמני:
1. שירות מקצועי: פתרון תקלות ומענה על שאלות הינו אלמנט משמעותי מאד בקרב מנהלי ציי רכבים. אגף השירות של "אופרייט" עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף עם ציוני שביעות רצון גבוהים ביותר בפרמטרים:
- מענה מהיר של המוקד
- שירותי הדרך
- שינוע ומסירות רכבים ללקוחות
- 70 מוקדי שירות ומוסכים בפריסה ארצית
- מענה טלפוני אנושי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
2. חווית משתמש: שירות יעיל ונוח הוא חלק משמעותי בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח בעסקאות ליסינג תפעולי, לכן חשוב שדרך ההתקשרות לשירות שהוא מקבל תהיה קלה ונוחה. "ב-'אופרייט' אנחנו מקפידים להיות בקדמת הטכנולוגיה ומשתמשים במוצרים מתקדמים במטרה לקצר את הדרך לקבלת מענה ושירות עבור הלקוחות שלנו" מציין נחמני.
3. הוגנות: הצרכים באחזקת רכבים משתנים בין משתמשים ולכן חשוב לבחור את העסקה המתאימה ביותר לצרכים. 'אופרייט' מציעים ללקוחות את מודל "נוסעים פחות - משלמים פחות" ובו התמחור משתנה בהתאם לקילומטרז' שנוסע הרכב במהלך השנה.
4. יעילות: תמיד צריך לקחת בחשבון אירועים בלתי צפויים אשר עלולים לעלות באובדן זמן עבודה יקר של העובדים, לדוגמה: תאונות, כניסה למוסך, טסטים או גניבת רכב. 'אופרייט' מדווחים ש-85% מהרכבים שנכנסו למוסך חזרו ללקוח כבר באותו היום.
5. אמינות: "אנחנו הילדים הטובים של עולם הרכב", מצהיר נחמני בהתייחסות לסטיגמה השלילית הרווחת בתהליך הרכישה המורכב שעוברים לקוחות בעולם הרכב. 'אופרייט' חרטה על דגלה מחויבות לאיכות השירות, לכן, ב-'אופרייט' כל לקוח נהנה משירות בסטנדרט של "כל לקוח מועדף". זו לא סתם סיסמה: לרשות כל לקוח עומדים אנשי שירות מיומנים שתמיד ישמחו למצוא פתרונות במגוון תחומים.