בנק הפועלים הקים מרכז חירום 'חמ"ל מגן פועלים'
בנק הפועלים הקים מרכז חירום 'חמ"ל מגן פועלים'
בנק הפועלים קורא ללקוחותיו באמצעות פניה באימייל, טלפון נייד ו-ווטסאפ, לחמ"ל המפעיל מעל 100 מנהלים בבנק שעברו הכשרה ייעודית, ומטפלים מיידית בסגירות חשבון, מחיקות חובות, ייעוץ אישי והתרת כל בירוקרטיה, לנפגעי המלחמה, משפחות חטופים, כוחות הבטחון ומשפחותיהם. פזית גרפינקל, פועלים: "מענה מיידי ומאד אישי
בנק הפועלים הקים מרכז חירום ללקוחותיו בשם 'חמ"ל מגן פועלים'. החמ"ל מונה מעל 100 מנהלים בדרגים שונים בבנק, שהוכשרו במיוחד לטיפול מיידי ואישי בצרכים של אלפי פצועות ופצועי צה"ל, כוחות הבטחון ונפגעי פעולות האיבה במלחמת חרבות ברזל יחד עם משפחותיהם, ונועד להעניק מענה מהיר ומקיף בכל נושאי התנהלות פיננסית ובנקאית. במסגרת זו קורא הבנק לנפגעים ליצור קשר במענה המיוחד באימייל, בטלפון הנייד או בוואטסאפ.
בעמוד החמ"ל באתר הבנק, נכתב כי "אנו מבקשים ליידע את לקוחותינו פצועי צה"ל, כוחות הביטחון, נפגעי פעולות האיבה ומשפחותיהם, כי הקמנו חמ"ל תגובה מיידי לפניות דחופות בכל נושא פיננסי, כדי להקל עליכם, לייעל עבורכם תהליכים, ובאופן כללי להיות שם בשבילכם בעת הזו. כל פנייה לחמ"ל תענה על ידי גורם אישי מהבנק, אשר יהווה עבורכם כתובת ישירה לכל צורך שיעלה בתקופה זו. מוזמנים לפנות אלינו בכל צורה, במייל המצורף או במספר: Mailbox.haravot.barzel@poalim.co.il / 054-5670296"
לדברי פזית גרפינקל, מנהלת חווית הלקוח של הבנק: "החל מהשבעה באוקטובר נחשפה החברה הישראלית לרבבות סיפורים קורעי לב, אשר לצד המורכבות הרגשית, מלווים גם בהתמודדות קשה בנושא הטיפול בחשבונות, חובות, ירושות, פרוצדורות מורכבות, תרומות, בירוקרטיה מרובה, ולצערנו אף מקרים של חשבונות של הרוגים או חטופים, אשר נפלו למקרי הונאה מקוממים. לכן החלטנו לעשות ככל שביכולתנו להעניק מענה מיידי, אישי, ע"מ להקל, לייעל ולהתיר תהליכים. שמחנו לראות כי מאות המנהלים המסורים שגויסו לחמ"ל, כבר פתרו אלפי בעיות, והתגובות שאנו מקבלים מחממות את הלב. כרגע מתוכנן החמ"ל לפעול במתכונת המורחבת עד לטיפול בכל הפניות, וללא תאריך סיום מוגדר".