בהובלת נועה קירל ואנה זק: adidas בקמפיין חדש לקולקציית סניקרס חדשה
בהובלת נועה קירל ואנה זק: adidas בקמפיין חדש לקולקציית סניקרס חדשה
ענקית הספורט משיקה קולקציית סניקרס Low-Profile חדשה, המתכתבת עם אחד הטרנדים המובילים בעולם האופנה העכשווי, בקמפיין נרחב בכיכובן של שתי כוכבות-העל הישראליות
ברשתות החברתיות תופס טרנד ה-Low-Profile תאוצה – סלבריטאים וחובבי אופנה משתפים בגאווה את הסניקרס בפרופיל נמוך, עם סוליה דקה ועיצוב מינימליסטי, המשקפים את הסטייל העולמי החדש. "אנחנו רואים מהפך בתפיסת הסניקרס", אומר שקד בצלאל, מנהל מותג adidas ישראל. "העיצוב הנקי והמינימליסטי הפך לסמל של אופנה עכשווית, והקולקציות החדשות שלנו מביאות את הטרנד הזה ישר לאופנת הרחוב".
ב-adidas מציגים בקמפיין החדש פרשנות מודרנית לשלושה דגמים איקוניים - TEAKWONDO JAPAN ו-TOKYO. דגמים אלו, שנולדו בשנות ה-60, זכו לעדכון עיצובי המתאים לאסתטיקה העכשווית של אופנת הרחוב, תוך שמירה על הקווים הקלאסיים שהפכו אותם לאהובים לאורך השנים. הסניקרס החדשים מתאפיינים בגזרה נמוכה, סוליה דקה ועיצוב נקי, המבטאים את הטרנד הגלובלי של מינימליזם בסניקרס.
הקמפיין יופיע בשלטי חוצות מרכזיים בתל אביב, כולל נוכחות בולטת לאורך נתיבי איילון, לצד תוכן דיגיטלי ברשתות החברתיות. הבחירה בנועה קירל ואנה זק, שתיים מהדמויות הבולטות בעולם הבידור הישראלי, כפרזנטוריות, מדגישה את החזון של adidas לחבר בין עולם הספורט לעולמות האופנה והתרבות.