סגור

"האנשים של LOGIX מספרים" - והפעם, אבן צור נגרות

תכירו את נתי מחברת אבן צור נגרות, גם הוא כמו בעלי עסקים רבים בחר להצטרף למתחם הלוגיסטיקה והתעשייה LOGIX החדש בכפר סבא, זה הסיפור שלו

("האנשים של LOGIX מספרים" - והפעם, אבן צור נגרות)

לוגיסטיקה חכמה בעיר חכמה: LOGIX בכפר סבא
עולם העסקים הדינמי של היום דורש פתרונות לוגיסטיים מתקדמים, יעילים ומתאימים לצרכים המשתנים. LOGIX, מתחם עסקים ותעשייה חדשני בכפר סבא, מציע בדיוק את זה.
ב-LOGIX תמצאו סטנדרטים גבוהים ותכנון חכם, המותאמים למגוון רחב של עסקים. המתחם ממוקם בכפר סבא, עיר מרכזית ומתפתחת, ועתיד לשרת למעלה ממיליון איש שגרים באזור השרון. הוא מציע גמישות רבה עם יחידות בגדלים שונים, החל מ-200 ועד 3,300 מ"ר, וכן גובה קומות מרשים, 7 מטרים ליתר דיוק, המאפשר אחסון רב ויעיל יותר. יתרון נוסף הוא כושר הנשיאה האדיר של עד 2 טון למ"ר, פתרון מושלם לעסקים עם ציוד כבד.
נגישות תחבורתית מושלמת: LOGIX מחובר לכל מקום
ב-LOGIX, לא רק תמצאו מרכז לוגיסטי מתקדם, אלא גם תשתיות תומכות ברמה הגבוהה ביותר. כביש פנימי חזק ואיכותי מאפשר גישה נוחה לכל סוגי המשאיות, כולל אלו עם מכולות (20 רגל). משאיות סמי-טריילר ופול-טריילר יכולות לחנות בקומת הקרקע ולפרוק את הסחורה ישירות למעלית משא מרווחת, המובילה לכל קומות המתחם.
המיקום האסטרטגי של LOGIX באזור התעשייה של כפר סבא, על כביש 6, בין מחלף חורשים ומחלף אייל, בסמיכות מרבית לכביש 351 ולמרכזים העירוניים של כפר סבא רעננה הרצליה, פתח תקווה ויישובי השרון. תורם רבות ליעילות הלוגיסטית. לאחרונה נחנך מסוף אוטובוסים חדש, שמהווה תחליף לתחנה המרכזית של העיר שיאפשר הגעה נוחה של עובדים ולקוחות למתחם.
לרווחת העובדים ובאי המתחם מוצע חניון בן 600 מקומות חניה המציע חניה ללא תשלום.