סגור
ניוז רום גג חדשדסקטופ

אפליקציית REFER מצילה עסקים רבים בישראל

הוצאות השיווק והפרסום בישראל בקרב חברות, עסקים ונותני שירות קטנים וגדולים מגיעות בכל שנה לסכומי עתק. אפליקציית REFER החדשנית מציעה עבורם אפיק חדש יעיל וחסכוני

על פי בדיקות שנעשו עולה כי בכל שנייה מתבצעים בישראל מאות אלפי חיפושים בגוגל. לכן חברות, בעלי עסקים ונותני שירות בכל התחומים המבקשים להגיע אל המקומות הראשונים בחיפוש, או אפילו רק כדי לקבל נתח קטן של חשיפה, משקיעים עבור זה סכומי עתק כחלק מתקציב השיווק והפרסום שלהם.
בשנת 2022 לבדה, מדובר היה ביותר מ- 4.5 מיליארד שקל, וסביר להניח כי בסיום השנה הנוכחית הסכום הכולל אף יגדל.
2 צפייה בגלריה
יצירת הפניה חדשה
יצירת הפניה חדשה
יצירת הפניה חדשה
(באדיבות: REFER)
מדובר במציאות חדשה בה עולם הדיגיטל לקח את הבכורה מערוצי השיווק המסורתיים כמו הרדיו והטלוויזיה. אך לא רק גוגל, אלא גם פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, טלגרם ויוטיוב. מי שלא משקיע כספים רבים ונמצא באפיק דיגיטלי כזה או אחר פשוט אינו קיים.
מדובר בקרב שעבור רבים אבוד מראש, כיוון שהם אינם מסוגלים לעמוד בהוצאות השיווק כמו אחרים. זאת בין היתר הסיבה מדוע כ- 90% מהעסקים בישראל נסגרים כבר בשנה הראשונה לקיומם.
בדיוק עבורם ועבור כלל החברות, עסקים ונותני שירות המבקשים למצוא דרכים נוספות כדי לשווק את עצמם, ואולי אף להוריד בצורה משמעותית מגובה תקציב השיווק השנתי, קמה לה אפליקציה חדשה פרי יצירתם של שני יזמים מצליחים, שרון ארד ועו"ד אדי אליאסף – REFER.
האפליקציה הזו שמה דגש על אפיק השיווק המסורתי, היעיל והזול מכולם – המלצות מפה לאוזן. בזכות טכנולוגיה חדשנית האפליקציה מצליחה לחבר בין ממליצים לכל נותני השירות למיניהם, מחזקת את הקשר ולמעשה מפרה את שני הצדדים.
עו"ד אדי אליאסף: "המלצות מפה לאוזן טומנות בחובן חוזקה ייחודית ומשמעותית בכל הנוגע להערכת מהימנותם ואיכותם של חברות, עסקים או מי שמעניקים שירות בתחום כזה או אחר. הסיבה לכך פשוטה, המלצות אלו מבוססות על חוויות ודעות אישיות של אנשים שהיו להם אינטראקציות ישירות עם אותם גורמים, והם היו מרוצים מאיכות השירות שקיבלו. האפליקציה שלנו גורמת לכך שייווצר קשר נוסף ולא חד פעמי בין נותן שירות ללקוח מרוצה".
בהליך החשיבה ובניית האסטרטגיה שלהם, שרון ארד ועו"ד אדי אליאסף לא בחנו רק מה נותני השירות ועסקים יכולים להרוויח מההמלצות עליהם, אלא גם כיצד ניתן לצ'פר את הממליצים. "החלטנו כי במידה ומישהו יכול להמליץ לחבר או לבן משפחה שלו על עסק, חברה או נותן שירות מסוים, הוא יקבל על כך עמלה כספית. מי שקובעים את גובה העמלה הם הממליץ עצמו ובית העסק או נותן השירות. כלומר במידה ואני רוצה להמליץ לחבר שלי על חנות מסוימת, כל שעליי לעשות הוא ליצור קודם לכן קשר עם הבעלים של החנות, ליידע אותו שיש לי עבורו לקוח פוטנציאלי שמעוניין בשירות או במוצרים שלו, ואיזה סכום כספי אני אקבל מגובה העסקה שתיסגר ביניהם במידה וכך יהיה. ברגע שהגענו להסכמה בנוגע לגובה העמלה, אני מעביר את הפרטים של אותו לקוח פוטנציאלי אל הבעלים של החנות ומשם הכדור נמצא בידיים שלו. ההפניה עצמה נעשית דרך אפליקציית REFER, והיא גם זו שדואגת כי אני אקבל את העמלה הכספית שלי ברגע שנחתמה העסקה בין שני הצדדים", שרון ארד הוסיף.
2 צפייה בגלריה
אפליקציית REFER  מציעה עבורם אפיק חדש יעיל וחסכוני
אפליקציית REFER  מציעה עבורם אפיק חדש יעיל וחסכוני
אפליקציית REFER מציעה עבורם אפיק חדש יעיל וחסכוני
(באדיבות: REFER)
עד כמה הדבר משתלם לשני הצדדים? מאוד! מצד אחד חברות, עסקים ונותני שירות אינם צריכים לעשות שימוש או להגדיל את התקציב השיווקי שלהם, אלא להתרכז במתן שירות מקצועי ואמין, כך שיזכו בממליצים רבים ולקוחות חדשים. בנוסף תשלומי העמלות מוכרים בחוק כהוצאה לצרכי שיווק, כך שמהבחינה הזו הם מרוויחים פעמיים.
הממליצים לעומת זאת מסדרים לעצמם אפיק הכנסה חדש שלא היה קיים עבורם קודם לכן. ככל שהם ימליצו על יותר חברות, עסקים ונותני שירות, כך הם מגדילים את הסיכוי שלהם להרוויח יותר כסף בכל חודש.
"לשם הדוגמה, אם הגעתי להסכמה עם בעלים של סלון כלות כי על כל לקוח שיגיע דרך ההמלצה שלי אני אקבל עמלה בגובה של 10%, במידה ולקוח שהגיע דרך ההמלצה שלי, רכש שמלת כלה בסכום של כ- 20,000 שקלים, אני אקבל עמלה בגובה של 2,000 שקלים", עו"ד אדי אליאסף חידד עד כמה הדבר משתלם לשני הצדדים.
בזכות אפליקציית REFER המהפכנית, עסקים ונותני שירות יכולים להגיע אל קהלים חדשים מבלי להוציא על כך אגורה מתקציב השיווק, אלא אך ורק מסגירת עסקה או מכירה. כך שבכוחה של האפליקציה להציל רבים שעד כה לא הצליחו להתחרות פיננסית עם מתחריהם. להורדת האפליקציה לחצו:
אנדרואיד https://bit.ly/3OsyWI9

זהו ערוץ פרסומי והידיעות הינן באחריות המפרסמים בלבד. לכלכליסט אין אחריות על תוכן הידיעות המפורסמות