סגור
CORPORATE.890/100

מהפכת הפיננסים החדשה: Grow השיקה אמצעי תשלום חדש ושירותי בנקאות ל"אנשים עם עסקים"

חברת הפינטק יצאה בקמפיין רחב היקף בהובלת קולו של הזמר והיוצר רמי קלינשטיין. עמית חלפון, סמנכ"ל השיווק: "מעניקים מענה אמיתי המותאם לצרכים של אנשים עם עסקים"

חברת Grow, מהמובילות בתחום הפינטק בישראל, השיקה מהלך אסטרטגי חדש המשלב בין אמצעי תשלום חדשני ושירותי בנקאות מותאמים לעסקים קטנים ובינוניים.
מהלך זה, הראשון מסוגו בישראל, צפוי לשנות את חוקי המשחק במערך הפיננסי, ולאפשר לעסקים גישה לשירותים טכנולוגיים מתקדמים בצורה פשוטה, מהירה ונגישה. את הקמפיין המלווה את ההשקה יוביל בקולו רמי קלינשטיין, מהאמנים המוערכים בישראל, שידגיש בקולו הייחודי את חזון החברה לחבר בין טכנולוגיה מתקדמת לערכים ישראליים של אמינות, יציבות וחדשנות.
1 צפייה בגלריה
חברת Grow, בקמפיין בהובלת קולו של הזמר והיוצר רמי קלינשטיין
חברת Grow, בקמפיין בהובלת קולו של הזמר והיוצר רמי קלינשטיין
חברת Grow, בקמפיין בהובלת קולו של הזמר והיוצר רמי קלינשטיין
(צילום: אורית פניני)
"המהלך הזה הוא לא רק טכנולוגי - אנחנו משיקים היום אמצעי תשלום ושירותי בנקאות שמעניקים מענה אמיתי לצרכים של 'אנשים עם עסקים", מציין עמית חלפון, סמנכ"ל השיווק של Grow ומוסיף: "בזכות הרפורמות האחרונות של בנק ישראל והיכולת שלנו להתחבר למערכות התשלומים, אנו הופכים לניאו בנק לעסקים הראשון בישראל."
הקמפיין, בהשקעה של למעלה מ-3 מיליון שקלים, פותח על ידי חברת MOVE מקבוצת הפרסום 'אדלר חומסקי' וכולל מודעות בעיתונים הכלכליים המובילים, סרטון תדמיתי בקריינות של קליינשטיין ופעילות רחבה בדיגיטל וברשתות החברתיות. המהלך כולל גם שיתופי פעולה עם אוטוריטות מהתחום הפיננסי, במטרה להנגיש את הפתרונות של Grow לקהל היעד העסקי.