סגור

להשקיע בפינטק הבא: המרקטפלייס הפיננסי שעתיד לשנות את העולם

אם אתם משקיעים כדאי שתכירו את FINQ הישראלית שמשיקה לראשונה מרקטפלייס המרכז במקום אחד את כל המוצרים הפיננסיים, הפנסיוניים והביטוחים ובעזרת טכנולוגיית AI מתאים אותם לפרופיל המשתמש באופן פרסונלי ויותר חשוב מזה - בחינם.

מרקטפלייסים תופסים בשנים האחרונות ובמיוחד מאז הקורונה עוד ועוד מקום בחיינו ומשנים את הרגלי הצריכה שלנו. מותגי-על כמו Amazon ,eBay ,ASOS ,Booking ואפילו Netflix, הקימו מודל מרקטפלייס או מודל משולב של חנות מכירה ישירה עם זירת מסחר למוכרים חיצוניים, תוך שהם מציעים לנו מוצרים, תכנים ומבצעים בהתאמה אישית. למרבה הפלא, מי שטרם הצטרף לטרנספורמציית המרקטפלייס הוא השוק הפיננסי שעדיין פועל בשיטה המסורתית, המסתמכת על סוכנים שמתווכים באופן ישיר בין הלקוח למוצר. בתוך האוקיינוס הכחול הזה FINQ מרימה את הכפפה ומקימה את המרקטפלייס הראשון בעולם למוצרים פיננסיים שעומד לחולל מהפכה.
3 צפייה בגלריה
אלדד תמיר, מייסד FINQ
אלדד תמיר, מייסד FINQ
אלדד תמיר, מייסד FINQ
(שריי עוז)
כל המוצרים הפיננסיים במרקטפלייס אחד
עד היום אנשים השקיעו בעיקר על סמך המלצות של בני משפחה וחברים או נאלצו להסתמך על אנשי מכירות ויועצים חיצוניים שבדרך כלל בעלי אינטרס כלשהו וגובים מחיר יקר וזה בהנחה שיש לך מספיק הון התחלתי בשביל שיתייחסו אלייך. "החלטנו שהגיע הזמן להנגיש את עולם ההשקעות המיושן, המרוחק והמנוכר ולהעביר את הכח לידיים של הצרכנים." אומר אלדד תמיר, מייסד FINQ.
המגמה העולמית היום היא לאפשר יותר פרסונליזציה ושקיפות תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. אנשים מעוניינים לרכוש מוצרים פיננסיים בדיוק כפי שהם קונים חולצה ב-Asos או מזמינים מלון לסופשבוע דרך Booking, שיתאימו להם מוצר פיננסי באותה הקלות ש-Netflix ממליצה להם על סדרה לבינג'.
כזאת היא המהפכה של FINQ -מרקטפלייס חדשני וידידותי שיציע במקום אחד מגוון רחב של מוצרים פיננסיים מכל מקום בעולם. מה בעצם זה אומר? כמו ש-Netflix לא רק מנגישה שפע של תכנים אלא גם יודעת לייצר לכל אחד פרופיל אישי ולהתאים עבורו את התכנים המתאימים לו ביותר- כך FINQ עושה רק בעולם הפיננסי. וזה לא נגמר שם, כמו ש-Airbnb נותנת רשת ביטחון לשני הקהלים אותם היא מחברת, כך גם FINQ מייצרת מנגנון הגנה ששומר לו על תמהיל מוצרים המתאים לפרופיל הפיננסי שלו ועוקבת באופן שוטף על השינויים בשוק ובפרופיל הפיננסי שלו.
3 צפייה בגלריה
מאיה רפפורט מנכ"לית FINQ
מאיה רפפורט מנכ"לית FINQ
מאיה רפפורט מנכ"לית FINQ
(שריי עוז)
ליהנות מהשקעה מותאמת, שקופה ומושכלת ללא עלות
"יש קהל גדול שרוצה לבנות את העתיד הפיננסי שלו ולא יודע איך לעשות את זה. רובנו מפקירים את ניהול הכסף שלנו בידיים לא תמיד מקצועיות או עם אינטרסים מנוגדים. היה חשוב לנו לייצר פלטפורמה שמורידה חסמים כמו ״מסובך לי״, ״לא מבינה בזה״, ״רק תעשו בשבילי״, ״אין לי הרבה כסף״ –כשאנחנו נעזרים בכלים חכמים לייצר את ההצעה הטובה ביותר לכל אחד, שומרים על אובייקטיביות ומאפשרים להשקיע כל סכום.״ אומרת מאיה רפפורט, מנכ"לית החברה.
החלק החשוב בכל הסיפור שהשירות של FINQ מוצע למשתמשי קצה בחינם, הודות למודל עסקי מחוכם שגובה עמלה אחידה מספקי המוצרים הפיננסיים. מאיה מוסיפה "יצרנו מערכת חכמה שמייתרת את כל המתווכים למיניהם, על מנת שנוכל להנגיש לכולם את המוצרים הפיננסיים באופן אובייקטיבי ושקוף. מדובר בשינוי חברתי, צרכני וכלכלי במימדים גלובליים."
כידוע, בענף המוצרים הפיננסיים קיימת רגולציה מחמירה ו-FINQ מקפידים לפעול תחת פיקוחן של הרשות לניירות ערך ורשות שוק ההון באמצעות רישיון ניהול תיקי השקעות ורישיון סוכנות לביטוח פיננסי, כאשר הטכנולוגיה קיבלה תמיכה גם מהרשות לחדשנות.
3 צפייה בגלריה
צוות הנהלת FINQ
צוות הנהלת FINQ
צוות הנהלת FINQ
(שריי עוז)
הזדמנות למשקיעים להיכנס לאוקיינוס הכחול של הפינטק החברתי
המוח מאחורי FINQ ומייסד החברה הוא לא אחר מאשר אלדד תמיר, המוכר כאחד הכרישים החזקים כשמאחוריו מיזמים בשווי מאות מיליונים. תמיר הוא ממקימי בית ההשקעות תמיר פישמן ושותף מנהל בקרנות הון הסיכון של הקבוצה והיה מעורב במימון חברות טכנולוגיה מובילות בארץ ובעולם.
מנכ”לית החברה, מאיה רפפורט, מתמחה בעולמות השיווק, המוצר והאסטרטגיה. בתפקידה האחרון, כיהנה כסמנכ״ל מוצר, אסטרטגיה ודאטה ב-PEPPER הבנק הדיגיטלי הראשון בישראל. טרם כניסתה לשוק הפיננסי כיהנה במספר תפקידים הן בחברות סטארטפ והן חברות מוסדיות גדולות בשוק התקשורת, הייטק ועוד.
בשנה האחרונה משקיעה FINQ בפיתוח האלוגריתמים והפלטפורמה והיום משיקה את גרסת הבטא לזירת ההשקעות, המלווה בפיילוט בשיתוף הרשות לחדשנות וליווי של הרשות לניירות ערך. החברה מצטרפת לענף הפינטק שצומח בקצב מטאורי וסך ההשקעות בו מכפיל עצמו מדי שנה, כאשר בשנת 2021 הושקעו בפינטק למעלה מ-90 מיליארד דולר וכ-200 חברות הגיעו למעמד יוניקורן הנכסף.
כחלק מהחזון להעביר את הכוח לידי הצרכנים ולהדק את הקשר בין הלקוח לחברה FINQ מבצעים גיוס השקעות מהציבור באמצעות פלטפורמת Together - בכך הם מצטרפים לטרנד גיוס ההון הציבורי שצובר פופולריות בקרב חברות פינטק עולמיות, ביניהן הבנק הדיגיטלי האנגלי Monzo שגייסו 3 סבבים בסך 23 מיליון פאונד ו-Curve שפיתחו אפליקציה ריכוזית לכרטיסי אשראי וגייסו 10 מיליון פאונד, שתי החברות עשו זאת דרך פלטפורמת הגיוס הציבורי Crowdcube.
תמיר מזמין את כולם לחוות את הפלטפורמה ואף להצטרף כמשקיעים בחברה כדי לקחת חלק בעיצוב המהפכה הפיננסית החברתית הבאה. "אנו מציעים הזדמנות להיות שותפים למהפכה פיננסית גלובלית שמשנה את מאזן הכוחות, להשקיע במרקטפלייס הראשון בעולם למוצרים פיננסיים רגע לפני השקתו העולמית ולהנות מתנאי השקעה אטרקטיביים גם בסכומים נמוכים."
הכתבה בהפקת סוכנות התוכן דיסקברי>>