סגור
CORPORATE.890/100

''אנחנו בוחרים לזכור את ניצן בגאווה על הדרך שעבר, ושנלחם עד הרגע האחרון כמו שלמד בנירים"

ורד ליבשטיין, שבעל כורחה הפכה לאחת הדמויות המזוהות עם השכול שהביא עימו ה 7.10, נשאה דברים בערב הוקרה של עמותת נירים, לציון 21 שנה לפעילות העמותה  

1 צפייה בגלריה
ורד ליבשטיין בערב הוקרה של עמותת נירים
ורד ליבשטיין בערב הוקרה של עמותת נירים
ורד ליבשטיין בערב הוקרה של עמותת נירים
(צילום: פאבל לונדין)
ליבשטיין אמרה את הדברים בערב ההוקרה של העמותה, הנחשבת לעמותה המובילה בישראל שמעניקה לבני נוער בסיכון גבוה הזדמנות לעיתים אחרונה לחזור אל לב החברה הישראלית כאזרחים התורמים לעצמם ולמדינה. האירוע, התקיים במלון דן אכדיה, לציון 21 שנות פעילות בהן סייעה לאלפי בני נוער לשנות את סיפור חייהם. המארחים, יו"ר העמותה יורם שגיא, יו"ר אגודת הידידים עמי איילון, המנכ"לית נורית טל שמיר, ומיכל פדרמן מרשת מלונות דן, אירחו מעל ל-200 שותפים, תורמים וחברי ועד מנהל של העמותה.
"ב-7 לאוקטובר הבנתי מדוע נירים היא המשפחה שלנו לכל החיים. אנחנו בוחרים לזכור את ניצן בגאווה על הדרך שעבר, ושנלחם עד הרגע האחרון כמו שלימדו אותו בנירים", כך שיתפה בדבריה המרגשים עד כאב, ורד ליבשטיין, אמו של ניצן ליבשטיין ז"ל, בוגר נירים שנרצח בשבת השחורה. ליבשטיין, תושבת כפר עזה, איבדה בשבת השחורה, ארבעה בני משפחה קרובים - אמה, בעלה, בנה ואחיינה. בחצי השנה האחרונה, הפכה בעל כורחה, לאחת הדמויות המוכרות והמזוהות עם קורבנות אוקטובר, וזכתה להכרה עולמית, תוך סיוע בהדהוד סיפור המתקפה הנוראית על ישראל.
עוד נשאו דברים, יו"ר נירים יורם שגיא, שהציג את הגידול המשמעותי בפניות של נוער בסיכון לעמותה, בפרט לאחר המציאות הקשה של ה7 באוקטובר. עוד הוא הוסיף על תנופת העשייה של העמותה שמאמינה כי בידי האדם יכולת להשתנות, ואת התוצאה רואים באלפי הבוגרים המצליחים להתגייס לשירות צבאי משמעותי להגיע לאקדמיה ולהשתלב בהצלחה בשוק העבודה.
נורית טל שמיר, מנכ"לית העמותה ציינה כי: "החלטנו לקיים את האירוע, כדי לספר את סיפורם של בני הנוער בצל המלחמה והצלקות שהם נושאים בעקבותיה"