סגור
CORPORATE.890/100

מהן המשרות שישרדו כל משבר ולאילו משרות מגייסים בימים אלה?

למרות הזמנים המאתגרים בשוק העבודה בישראל ובכלל, סטארטאפים וחברות טק רבות ממשיכות לדלוור ולגייס עובדים לעשרות משרות חדשות

האם זו תקופה טובה לשקול לרענן ולמצוא עבודה חדשה או שאולי כדאי להישאר במוכר והידוע ולשקול שינוי במקום העבודה כשהמצב יתאזן? האם יש שינוי בתהליכי הגיוס לאור המצב במשק ומהן המשרות החמות שישרדו כל משבר?
שוחחנו עם חברות טק ישראליות המגייסות עובדים ועובדות בימים אלה- אילו משרות פתוחות קיימות ואילו מועמדים הם מחפשים? הכינו את הקו"ח.
שרית ריינר פרומקס Chief Technology Officer ב- Payoneer.
חברת Payoneer היא חברת פינטק המעצימה עסקים קטנים ובינוניים ברחבי העולם לבצע עסקאות, לנהל עסקים ולצמוח גלובלית. פיוניר, שנוסדה ב-2005, מקלה על מיליוני עסקים קטנים ובינוניים, במיוחד בשווקים מתפתחים, להתחבר לכלכלה הגלובלית, לשלם ולקבל תשלומים, לנהל את הכספים שלהם במטבעות שונים ולצמוח עסקית.
״אנו ממשיכים לגייס טאלנטים בישראל לקבוצות הטכנולוגיה והמוצר שלנו. לצוותים כמו מחקר ופיתוח, מוצר, IT, אבטחת סייבר, תפעול, Compliance & Risk, ושירות לקוחות, אנו מגייסים מפתחי Backend, ארכיטקטים, מנהלי פרויקטים, מנהלי מוצרDevOps Core engineer, Commercial business manager, ועוד.
בנוסף אנחנו מגייסים לתפקיד DevOps Core Engineer - המועמד/ת האידיאלי לתפקיד זה הוא בעל ניסיון מעמיק בתהליכי אוטומציה וניהול תשתיות מורכבות הן בסביבות ענן והן on-premise. אנו מחפשים מועמדים עם ידע מעמיק ב-CI/CD והיכרות עם כלים כמו Jenkins, Azure DevOps, Artifactory, וכו', כמו גם ניסיון עם Kubernetes, Docker, וסביבות ענן.
חשוב כי למועמדים תהיה הבנה מעמיקה בארכיטקטורת מערכות, כולל כתיבת תשתית כקוד (IaC). המועמד/ת צריך גם להיות מסוגל לפתור בעיות בתשתית, להבין תהליכי ניטור ובקרה, ולשלב מערכות בסביבה תוך שימוש בכלים שונים במהירות וביעילות.
המועמד/ת האידיאלי יביא גישה יזמית, ישתף פעולה, ויבין הן את צרכי האפליקציה והן את צרכי התשתית על מנת להבטיח השקות חלקות של מוצרים חדשים. אנו מחפשים את הכוכבים הבאים של עולם הטכנולוגיה – אלו שמצטיינים בקבלת החלטות אסטרטגיות ויכולים לשפר את הביצועים שלנו בסביבות מגוונות״.

2 צפייה בגלריה
גל כהן, מרינה גורמן ועידו פלג
גל כהן, מרינה גורמן ועידו פלג
גל כהן, מרינה גורמן ועידו פלג
(באדיבות: DoorLoop, האניבוק, סטמפלי)
מרינה גורמן, מנהלת גיוס ב- HoneyBook.
האניבוק פיתחה טכנולוגיה לניהול פיננסי ועסקי לעסקים קטנים ועצמאיים ומאפשרת לנהל את כל ההיבטים של העסק, החל ממציאת לידים חדשים, שליחת הצעות ללקוחות, הנפקת חשבוניות, קבלת תשלומים ועוד. החברה מעסיקה כ- 250 עובדים בארה"ב ובמרכז הפיתוח בתל-אביב, ומגייסת לעשרות משרות חדשות.
"אנחנו שומרים על אג׳נדה של גדילה מתונה ואחראית, אנחנו מגייסים בפינצטה את הטאלנטים שלנו. האג׳נדה הזו משרתת אותנו בשגרה והיא בעלת ערך אדיר גם בתקופות המאופיינות יותר בחוסר וודאות. בגיוס טאלנטים מוכשרים ומנוסים התחרות תמיד גדולה וכעת- האתגר אף גדל יותר.
בארץ נמצא מרכז הפיתוח והמוצר שלנו ולכן עיקר הגיוסים שלנו הם במקצועות אלה; אנחנו תמיד שמחים לצרף מפתחים ומפתחות מוכשרים לצוות שלנו. אנחנו מגייסים מפתחות full stackו ו-front end מנוסות, נשות דבאופס, ראשי צוותים, אנליסטיות ומגייסות- בכל המינים כמובן.
אנחנו מחפשים אנשים מנוסים ומקצועיים, עם אהבה אמיתית למקצוע שלהם, שיש להם את התשוקה להצליח ורואים את עצמם כאחראים על הצלחת החברה. אנשים של אנשים, אותנטיים וצנועים שנהנים מעבודת צוות. אנשים שיש להם את הניצוץ בעיניים ורוצים להצטרף לבנות חברה, תרבות ומוצר.
הדר מאיר, Talent Acquisition Sr. Manager ב- Redis, מסד הנתונים המהיר והפופולרי בעולם.
רדיס היא חברת הדאטה-בייס, מבוסס זיכרון, המהיר ביותר בעולם והוא בין מסדי הנתונים הפופולריים ביותר בקרב מפתחים בקוד פתוח. החברה מספקת פתרונות ענן ו-On-Premise -כדי לסייע לחברות הגדולות בעולם לבנות אפליקציות דיגיטליות ולפתור בעיות מורכבות באמצעות אופטימיזציה של מבנה הנתונים והפקודות המבוצעות באופן מהיר ובפשטות.
"גם בימים אלה רדיס צומחת ומגייסת למגוון משרות. אנחנו מגייסים מפתחים ומפתחות Python, C++/C, Rust למשרות פיתוח בעולמות ה-AI, Kubernetes והענן. לצד אלה, גם למשרות Professional Services הדורשות היכרות עם השוק הביטחוני.
מסד הנתונים המהיר של רדיס, מאפשר לפתח אפליקציות מודרניות מבוססות GenAI במהירות זמן-אמת. תחום ה- AI הוא אחת המטרות האסטרטגיות שלנו וכל העת אנו מחזקים ומגדילים את צוותי ה- AI וה- Search שלנו ומחפשיםSoftware Engineer - AI & Search .
מפתחים ומפתחות Rust או C/C++ עם ניסיון בעולמות ה- Search, שיצטרפו לצוות שנמצא בחזית הטכנולוגיה ופותר בעיות מורכבות בחיפוש ושמירת מידע ב- RT Data Platform של Redis. המועמדת האידאלית תהיה סקרנית, עצמאית, כזאת שיודעת לעבוד בצוות אבל גם להוביל, עם יכולת להתעמק בבעיות מורכבות ולהגיע להמלצות לפתרון המיטבי.
למרות התקופה המאתגרת בשוק העבודה, לדעתי משרות ייחודיות הן אלה שישרדו כל משבר. לדוגמא משרות של מפתחים ומפתחות מנוסים ב- Cloud Native, משרות DevOps עם רקע וניסיון בפיתוח תוכנה, ומשרות פיתוח בעולמות ה- Search & AI – הדורשות רמת מומחיות גבוהה".
עידו פלג, סמנכ"ל תפעול (IL COO) ב-Stampli, פלטפורמת SaaS-AI לעסקים.
סטמפלי פיתחה פלטפורמה AI לפעולות פיננסיות המתמקדות בחשבונות ספקים ובכל תחומי התשלומים, ניהול הספקים, תוכניות כרטיסי אשראי ועוד. החברה מעסיקה כ-300 עובדים, מתוכם כ-80 עובדים במרכז המו"פ בתל אביב. החברה מגייסת לעשרות משרות חדשות במגוון תחומים.
"בעוד שחברות תוכנה מוסיפות פיצ'ר AI כזה או אחר, סטמפלי כבר עשור משלבת בינה מלאכותית מעשית ומוכחת בליבת המוצר, שבאמצעותה כבר חסכנו מיליוני שעות עבודה ללקוחותינו.
לאחרונה הרחבנו את המשרדים במרכז הפיתוח שלנו בת"א ואנו מגייסים משרות חדשות במגוון תחומים, כל זאת במטרה לעמוד ביעדים העסקיים ולתמוך במגמת הצמיחה שלנו. ישנם מספר תפקידים אסטרטגיים לגיוס בתקופה הנוכחית; Senior Java Backend Engineer, Senior Full Stack Engineer , Senior Product Manager ונוספות.
"אנחנו מגייסים עובדים ועובדות הנלהבים להיות בחזית הטכנולוגיה, בפיתוח ויישום תשתית AI המספקת ערך אמיתי. אימצנו AI לא רק עבור לקוחותינו אלא גם עבור הצוותים שלנו. אנו רואים בבירור שכאשר מגייסים את האנשים הטובים והמוכשרים ביותר, ומעניקים להם את הכלים הטובים ביותר, ההצלחה בלתי נמנעת. לסטמפלי יש חזון שאפתני עבור המוצר והטכנולוגיה ואנו מחפשים את הכישרונות הטובים ביותר כדי להגיע ליעדים שלנו".
2 צפייה בגלריה
שרית ריינר, ג'ודי אפרימי והדר מאיר
שרית ריינר, ג'ודי אפרימי והדר מאיר
שרית ריינר, ג'ודי אפרימי והדר מאיר
(באדיבות: Payoneer, בינת, רדיס)
ג‘ודי אפרימי, סמנכ”ל משאבי אנוש בבינת תקשורת מחשבים, החברה המובילה בישראל בפתרונות ICT ושירותי אינטגרציה מקצה לקצה.
״חברת בינת ממשיכה בתנופת צמיחה הן במרכז והן בפריפריה, בפארק ההייטק ברלב בכרמיאל ובערד. בימים אלו אנו מסיימים הכשרה ייחודית בתחומי בינה מלאכותית לסטודנטים בצפון, ואף עומדים לפתוח הכשרה המיועדת למשוחררי צה״ל בערד״.
״אנו ממשיכים לגייס עובדות ועובדים, ומחפשים אנשים בחזית הטכנולוגיה בעולמות המחשוב, תקשורת, אבטחת מידע והענן. בבינת אנו מקדמים חדשנות טכנולוגית ומאפשרים לכל עובד ללמוד ולהתפתח במגוון תחומים, העבודה היא מול לקוחות מהארגונים המובילים במשק ובשיתוף היצרנים המובילים בעולם״.
בין מגוון המשרות, אנו מחפשים מוביל טכנולוגי המלווה את תהליך המכירה, המבין לעומק את הצרכים העסקיים של הלקוחות ומתרגם אותם לכדי הצעת פתרונות טכנולוגיים-מערכתיים. תפקיד זה מחייב התפתחות מתמדת בחזית הטכנולוגיה ושילוב של ידע טכני, מיומנויות בין-אישיות וחשיבה עסקית. אנו מחפשים אנשים טכנולוגיים המעוניינים לעשות את הצעד הבא בקריירה בכניסה לעולמות עסקיים–טכנולוגיים וליהנות מגיוון, אתגר ועשייה משמעותית בתפקידם״.
גל כהן, Senior Talent Acquisition Partner בסטארטאפ DoorLoop.
DoorLoop מפתחת פלטפורמת SAAS- B2B המיועדת לניהול נכסי נדל״ן להשכרה, בשוק האמריקאי ובקנדה. בעזרת הפלטפורמה, בעלי נכסים יכולים לנהל את כל המשימות היומיומיות הקשורות לנכס שלהם, כולל פרסום הנכס, מציאת דיירים, בדיקות רקע, ניהול הדיירים באופן שוטף וניהול כל התשלומים והחשבונות.
"כל חברה טכנולוגית צומחת, תמיד תצטרך מפתחים מנוסים. המשרות המבוקשות ביותר היום הן משרות הפיתוח, מפתחי Full Stack וראש צוותי פיתוח.
בחברה טכנולוגית כמו דורלופ, זה לא תפקיד שניתן לוותר עליו או להסתדר בלעדיו, המפתחים הם הליבה של המוצר שלנו. בגלל ששוק המפתחים מוצף בהצעות והביקוש גבוה, הם ללא ספק ישרדו משברים בשוק התעסוקה. מאז ומתמיד קיימת ״מלחמת הד האנטרים״ שמנסים בכל הכוח להגיע למפתחים הטובים ביותר.
אנחנו מגייסים למגוון רחב של משרות בימים אלה: Senior Full Stack Developer, Product Manager, Product Designer, Growth Product Manager, Copywriter, FP&A Manager
המשרה הנחשקת ביותר בדורלופ היום היא משרת ה-Full Stack Tech Lead. אנחנו מחפשים מפתח מנוסה, שמתמחה ב React, Node JS and Typescript, MongoDB -MERN Stack. התפקיד הוא לא רק לכתוב קוד, אלא גם לסייע למאמצי גיוס העובדים חדשים ומוכשרים לצוות הפיתוח, ליווי והדרכת הצוותים ויצירת התשתית ומתודולוגית העבודה בארגון הפיתוח.
אנחנו מחפשים אנשים שאוהבים לעבוד בצוות, בעלי יחסי אנוש מעולים. הקצב כאן מהיר, העבודה דינאמית, אנחנו מחפשים אנשים שיודעים להתמודד עם שינויים, שיודעים להוציא מכל סיטואציה את המירב, והכי חשוב- שכיף לעבוד איתם".