סגור
סופרברנדס האדר דף כתבה

החיבור בין אופנה, ספורט, טכנולוגיה ותרומה לקהילה

מותג ההנעלה Skechers הוקם במטרה לעזור לגברים, נשים וילדים בכל מקום להיראות ולהרגיש טוב. המותג הקליפורני שהפך בינלאומי משקיע היום בפיתוח טכנולוגיות נוחות חדישות וייחודיות, בפנייה לדור ה-Y באמצעות שיתופי פעולה עם אמנים פופולריים ובתרומה לקהילה

Skechers מעצבת ומפתחת מוצרי נוחות, מסוגננים, חדשניים ואיכותיים במחירים נוחים. זוהי המשימה המתמשכת של המותג, עם מגוון רחב של מוצרים, התאמה לכל גיל ומענה על צורך המתפרס על הנעלה, ביגוד ואביזרים. Skechers הוא מותג סגנון חיים, אופנה ואתלטיקה שלם המוכר על ידי צרכנים ברחבי העולם – ומכונה ™The Comfort Technology Company.
בשנת 1992, Skechers הציגה את קולקציית ההנעלה הראשונה שלה: נעלי Sport Utility לגברים. מגף חוטבי עצים, שמככב כסגנון אייקוני עד היום, גם 30 שנה מאוחר יותר. המהלך הצית ועורר ביקוש גם להנעלה לנשים, ולאחר מכן להנעלה לילדים - והמותג הפך לגלובלי תוך שנה מהיווסדו, והושק בשלוש יבשות.
1 צפייה בגלריה
החיבור בין אופנה, ספורט, טכנולוגיה ותרומה לקהילה
החיבור בין אופנה, ספורט, טכנולוגיה ותרומה לקהילה
החיבור בין אופנה, ספורט, טכנולוגיה ותרומה לקהילה
(באדיבות סקצרס)
החנות הראשונה של המותג נפתחה ליד המשרדים הראשיים של החברה במנהטן ביץ', לוס אנג'לס, קליפורניה, ומתפקדת עד היום כחנות הדגל של המותג. כיום, המותג Skechers הוא מעצמה בינלאומית, עם 4,355 חנויות ב-180 מדינות ברחבי העולם - מקנדה ועד צ'ילה, איטליה ועד אינדונזיה, אוסטרליה ועד ישראל (עם 18 חנויות קמעונאיות ברחבי הארץ ואתר סחר).
מאתרי סחר אונליין ועד חנויות פיזיות, קמפיינים גלובליים 360 מעלות במדיה בכיכובם של סלבריטאים בעלי שם עולמי, ספורטאים אגדיים ומשפיענים מובילים, והיצע הולך וגדל של הנעלה, ביגוד ואביזרים גלובליים ואזוריים, המותג Skechers נמצא בכל מקום - מחבר את המותג למיליארדים של לקוחות ומספק חוויית קניות ייחודית לכל לקוח ולקוחה. החברה ממשיכה להתרחב ולחפש הזדמנויות להגיע לקהלים חדשים ולעודד צרכנים נוספים ליהנות מחוויית Skechers.
The Comfort Technology Company™, Skechers מציעה כמותג איכות וערך באמצעות מגוון רחב של מוצרים כבר 30 שנה - קולקציות לנשים, גברים וילדים בכל הגילאים, מסגנונות אופנה ולייפסטייל ועד למוצרי פרפורמנס מקצועיים. כל עיצוב מצויד בחידושי טכנולוגיות הנוחות הייחודיים של החברה - הכוללים את הפטנטים של Skechers:
Skechers Hands Free Slip-ins Technology™, Massage Fit® Technology, Skechers Arch Fit® Technology, Skechers Max Cushioning® Technology, Skechers Hyper Burst® Technology, Skechers Air-Cooled Memory Foam®, Skechers Relaxed Fit® Technology and Skechers Stretch Fit® Technology.
הצלחת המותג בעולם היא הודות לצוות גלובלי מגוון ורחב, המונע על ידי מצוינות. ממעצבים שמעוררים רעיונות חדשים ועד לצוות השיווק שמוציא את הבשורה. ממומחי תפעול המבטיחים משלוחים יעילים בין יבשות ועד לצוות הנהלה חזק אשר בונה תשתית המכוונת את המותג לצמיחה ארוכת טווח. מהעובד החדש ביותר ועד לעובדים שהיו בחברה מאז תחילת הדרך, כולם הופכים את כל מה שיש ביקום של Skechers לאפשרי.
צמיחת המותג בישראל
את צעדיו הראשונים בישראל עשה המותג Skechers בשנות ה-90. כיום, פועלים בישראל 14 חנויות קונספט קמעונאיות וארבעה סניפי אאוטלט ברחבי הארץ, יחד עם ערוצים סיטונאיים ואתר סחר של המותג.
ל-Skechers ישראל מרכז לוגיסטי מתקדם באזור התעשייה כנות, בו מאוחסנים מוצרי החברה. המרכז הלוגיסטי מספק את מוצרי Skechers מדי יום לסניפים ברחבי הארץ, תוך הקפדה על שירות ונגישות יוצאי דופן.
הסביבה התחרותית
המותג Skechers ישראל פועל בשוק רווי תחרות, בו קיים מגוון גדול של מותגים וקטגוריות מרובות. בשנים האחרונות חווה ענף הקמעונאות הישראלי אתגרים רבים. קטגוריית ההנעלה והאופנה מאופיינת בעודף שטחי מסחר ותחרות עזה בין רשתות מקומיות, מותגים בינלאומיים ואתרי סחר מקוונים. יחד עם זאת, התחרות מול אתרי אינטרנט וחנויות בינלאומיות ביעדים בהם מבקרים ישראלים בחו"ל משפיעה גם על המכירות של תעשיית האופנה בישראל.
האתגרים השיווקיים
השנה התמודד המותג עם האתגר של חיזוק המודעות, פילוח ופנייה ממוקדת לקהלים שונים ובראשם דור ה-Y. Skechers הינו מותג לכל המשפחה, הפונה למגוון רחב של קהלי יעד עם מגוון סגנונות, כל אחד מהם מתאים לגיל, סגנון חיים ופעילות ספורטיבית שונה. המותג שם דגש על פיתוח טכנולוגיות נוחות, חדישות וייחודיות עם פונקציונליות שנשמרת לאורך זמן.
הפתרונות היצירתיים
בשנים האחרונות, הקשר בין אופנה לספורט התהדק וניתן לראות כיצד שתי הקטגוריות כיום למעשה שלובות זו בזו כאשר צרכנים לובשים בגדי ספורט כפריטי אופנה.
כדי להתמודד עם האתגר הזה, השיקה Skechers ישראל השנה קמפיינים המיועדים לקהלים שונים עם פניות ממוקדות הנותנות מענה לצרכים של אותו קהל יעד. בין הקמפיינים שעלו בשנה האחרונה עלה קמפיין למגזר החרדי, לקטגוריית הילדים ולקהלים נוספים.
כמענה לאתגר השיווקי וחיבור לדור ה-Y השיקה החברה השנה קמפיין 360° UNO שכוון לדור ה-Y.
הקמפיין כלל שילוט חוצות בפריסה ארצית, פרסומות בפריים טיים בטלוויזיה, שיתופי פעולה שונים והפקת אופנה בשיתוף מגזין "לאישה", שהציג את קולקציית סקצ'רס בהפקת לייפסטייל טרנדית וצעירה בהשראת פרידה קאלו ובהשתתפות טיילור מלכוב. זאת לצד מיתוג סניפי הרשת, תשדירי רדיו, קמפיין דיגיטל, פרסום במתחמי קניות, קניונים ועוד.
הקמפיין הציג את קולקציית האופנה והרחוב של Skechers, שהושקה ב-2018 בארה"ב ומאופיינת בעיצובים המובילים שלה, דגמים אייקוניים, ושיתופי פעולה פוריים עם אמנים ומובילי דעה, תוך שימת דגש על הטרנדים העדכניים והצבעים הנועזים המדברים לדור ה-Y - וכן פרסומות עם כוכבים בינלאומיים, הפונים לקהל יעד צעיר כמו צ'סקה, אווה מקס ועוד.
דברים שאולי לא ידעת על סקצרס
  1. בריטני ספירס הייתה אחת משגרירות המותג הבינלאומיות הראשונות של סקצ'רס בשנת 2000, וכיום הזמרות הבינלאומיות אווה מקס ו-וילי נלסון מייצגות את המותג, כמו גם שחקן הבייסבול האגדי קלייטון קרשו, שחקני הגולף הידועים ברוק הנדרסון ומאט פיצפטריק, והמתאגרף האייקוני שוגר ריי לאונרד.
  2. בשנת 2009 השיקה Skechers את אירוע ההתרמה Skechers Pier to Pier Friendship Walk - אירוע שנתי שמאז גייס כ-20 מיליון דולר לילדים עם צרכים מיוחדים, בתי ספר ציבוריים ומלגות.
  3. בשנת 2011 השיקה Skechers את הקולקציה הפילנתרופית ®BOBS, שתרמה 16 מיליון זוגות נעליים חדשות לילדים ברחבי העולם.
  4. בשנת 2015, סקצ'רס הרחיבה את קולקציית ®BOBS ובכך הרחיבה את פעילותה הפילנטרופית להצלת חיות מחמד – עד היום נתרמו יותר מ-8.5 מיליון דולר כדי לעזור ולהציל יותר מ-1.6 מיליון בעלי חיים.
Skechers משתפת פעולה עם מעצבי על, עם מותגים בינלאומיים ועם אמנים כמו ג'יימס גולדקראון, קנסאי יאמאמוטו, טוקי דוקי, וואן פיס ועוד ביצירת קולקציות טרנדיות במהדורות מיוחדות.
Skechers מציעה מגוון רחב של סגנונות טבעוניים וכן אוסף הולך וגדל של סגנונות לגברים, נשים וילדים, העשויים מחומרים ממוחזרים בליין ההנעלה Our Planet Matters.